کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجمع مشاوران تحصیلی جهان:

عصاره موفقیت معلمان «جدیت و خوش‌اخلاقی با شاگردان» است

29 دی 1392 ساعت 0:39

عضو مجمع مشاوران تحصیلی جهان گفت: عصاره موفقیت معلمان صمیمیت، جدیت و خوش‌اخلاقی با شاگردان است.


به گزارش فارس، همایش تازه‌های آموزش و مشاوره تحصیلی دنیا با حضور 500 نفر از مدیران، معلمان و مشاوران دبیرستان‌ها و مدارس راهنمایی در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

علی میرصادقی گفت: ایجاد ارتباط بین نتیجه فرد و نتیجه گروه، ایجاد انگیزه برای مشارکت فعالانه، آموزش روش یادگیری در گروه، همراهی مسئولانه والدین در اجرای کار گروهی، ایجاد همگرایی بین افراد در گروه و در آخر بالا بردن ظرفیت تحمل یکدیگر در بین افراد گروه، می‌تواند یک گروه موفق را بسازد.

وی ادامه داد: امروزه نظام آموزشی جهان بر روی سیستم الکترونیکی و اینترنتی بنا شده و مدیران و معلمان باید این تکنیک را فرا بگیرند؛ در دنیای کنونی که با سرعت رو به جلو در پیش است، مجبوریم که از این فضا‌ها استفاده صحیح کنیم.

میرصادقی افزود: زندگی‌ محصول چیزی است که باور داریم و اگر فکر کنید که می‌توانید، یقین داشته باشید که می‌توانید. وی با بیان اینکه معلمی شالوده موفقیت هر نظام و هر کشوری است، ادامه داد: دانش‌آموزان در کلاس‌ از معلم انرژی می‌گیرند.
عضو مجمع مشاوران تحصیلی، قدم اول برای موفقیت را تغییر فکر فرد دانست و گفت: تأثیر جملات سؤالی، پنج برابر جملات خبری است و سؤال موجب می‌شود که شاگردان به فکر فرو بروند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شاگردان باید مهارت های اجتماعی را فرا بگیرند و معلمان باید با لحن خوب یا شاگردان سخن بگویند؛ عصاره موفقیت معلمان، صمیمیت، جدیت و خوش اخلاقی با شاگردان است.


کد مطلب: 21546

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21546/عصاره-موفقیت-معلمان-جدیت-خوش-اخلاقی-شاگردان

میگنا
  https://www.migna.ir