کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختران هم باید دست در جیب کنند!

5 اسفند 1392 ساعت 16:32

یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد تغییر و گستردگی روابط بین خانم‌ها و آقایان در دنیای امروزی سبب شده است تا بسیاری از فرهنگ‌ها و آداب و رسوم‌ها نیز تغییر کند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رسیدن به سن جوانی نقطه عطفی برای دختران و پسران است در این سن آنها یاد می‌گیرند که استقلال یابند و آماده تغییر و تحولات فکری و عاطفی می‌شوند اما درعین حال در این سن دختران و پسران باید با روش‌های دست یابی به حرفه‌های متعدد کاری و سامان دادن به "اوضاع اقتصادی" و تکیه به خود آشنا شوند.

بررسی‌ها نشان می دهند از قدیم این باور درذهن وجود دارد ک تنها پسران وظیفه‌ی تأمین مخارج و به عهده گرفتن دخل و خرج و نیازهای مالی را دارند اما پژوهشگران و روان شناسان دریافته‌اند این باور سبب "تضعیف افکار زنان" و جلوگیری از ورود آنان به "مشارکت‌های اقتصادی" را دارد.

گفتنی است، رقابت‌های هیجان انگیز مالی باعث پرورش رشد و هوش می‌شود و والدین با آموزش صحیح به دختران و پسرانشان باید نحوه صحیح خرج کردن و شرکت کردن در بحث‌‌های مالی را به آنها آموزش دهند.
نتایج مطالعات نشان می دهند ورود زنان به عرصه اقتصاد در حد معین و کوچک برای زنان ضروری است و زنان باید درجوامع امروزی در کنار همسران خود و پا به پای آنها برای زندگیشان تلاش کنند و قدم بردارند.


کد مطلب: 22584

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22584/دختران-هم-باید-دست-جیب-کنند

میگنا
  https://www.migna.ir