کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدير از 46 نفر از استادان و مهندسان دانشگاه خواجه نصیر

6 اسفند 1392 ساعت 9:36

در مراسم بزرگداشت حکیم فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، 46 نفر از استادان و مهندسان این دانشگاه تقدیر شدند.


به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی مدیر عامل شرکت مپنا و از فارغ التحصیلان این دانشگاه در جمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه گفت: بزرگترین سرمایه یک مهندس اخلاق اوست و بعد این است که بر دانشی که کسب می کند احاطه داشته باشد.

وی افزود: اینکه یک فارغ التحصیل مهندسی تنها با مدرک خود انتظارداشته باشد که به او مهندس بگویند درست نیست و یک مهندس باید بتواند با دانش خود بر سرنوشت خود و خانواده اش اثر بگذارد و برای کشورش تولید ثروت کند.

وی درباره تفاوت هنر و مهندسی گفت: از ویژگی های هنر تکرار ناپذیری، اتکا نکردن به علم و نبودن بخشی به نام اقتصاد است و این احساس هنرمند است که بر اثر هنری احاطه دارد در حالی که ویژگی علوم مهندسی ویژگی تکرار و مبتنی بر اقتصاد بودن، است اگرچه در هر دو مورد ˈخلاقیتˈ، وجه اشتراک به حساب می آید.

وی ادامه داد: دو ویژگی که یک مهندس در طرح های خود باید رعایت کند، نخست حفظ محیط زیست و دوم امکان بهره وری حداکثری طرح است. وی درباره شرکت مپنا گفت: ما افتخار می کنیم شرکتی ملی داریم که 46 میلیون ایرانی جزو سهامداران آن هستند.
دراین مراسم از 43 نفر اساتید و مهندسان برجسته این دانشگاه و همچنین از مقام شامخ شهید داریوش رضایی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر تقدیر و تجلیل شد.


کد مطلب: 22600

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22600/تقدير-46-نفر-استادان-مهندسان-دانشگاه-خواجه-نصیر

میگنا
  https://www.migna.ir