کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظام روانشناسی مجوز مراکز مشاوره وزارت ورزشی‌ها را هم تمدید می‌کند

6 اسفند 1392 ساعت 18:12

مشاور رئیس سازمان نظام روانشناسی گفت: مراکز مشاوره دارای پروانه فعالیت از سازمان ملی جوانان سابق دارای گروه هستند و باید برای تمدید پروانه به سازمان نظام روانشناسی مراجعه کنند.


حجت‌الاسلام علی اکبر مرتضوی کیاسری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 200 مرکز مشاوره از سازمان ملی جوانان سابق مجوز فعالیت گرفته‌اند؛ اما پس از ادغام سازمان‌های ملی جوانان و تربیت بدنی،‌ وزارت ورزش و جوانان مراکز مشاوره سازمان ملی جوانان را تایید نمی‌کرد و در حال حاضر تصمیم گرفته شده است که پروانه فعالیت این مراکز از سوی سازمان نظام روانشناسی تمدید شود.

رئیس انجمن مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره ایرانیان در ادامه گفت: این انجمن که تنها تشکل علمی و صنفی مربوط به مراکز مشاوره است از تصمیم سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در ساماندهی مراکز مشاوره حمایت می‌کند.

مرتضوی کیاسری در پایان گفت: این انجمن، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تنها مرجع مسوول در حوزه برنامه‌ریزی،‌ سیاستگذاری، اجرا و نظارت بر امور مشاوره و روانشناسی در کشور اعم از مشاوره‌های فردی در قالب مطب‌های دارای جواز و یا کار گروهی در مراکز مشاوره می‌داند.


کد مطلب: 22619

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22619/نظام-روانشناسی-مجوز-مراکز-مشاوره-وزارت-ورزشی-ها-هم-تمدید-می-کند

میگنا
  https://www.migna.ir