کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

16 فروردين 1393 ساعت 16:24

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال این دانشگاه از فردا (یکشنبه) 17 فروردین آغاز خواهد شد و تا روز (چهارشنبه) 20 فروردین ادامه خواهد داشت.


به گزارش مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال روز (شنبه) 20 اردیبهشت ماه در تهران به آدرس: انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، برگزار خواهد شد.
رییس مرکز آزمون درخصوص اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج این آزمون از طریق سایت results.ielts.org اعلام خواهد شد و ثبت نام شوندگان می توانند با مراجعه به آن از وضعیت خود مطلع شوند.

وی در مورد آن دسته از شرکت کنندگان که نیاز به دریافت کارنامه خود دارند، گفت: شرکت کنندگان می توانند در تاریخ سوم خرداد ماه با مراجعه به دفتر مرکزی آیلتس کارنامه خود را دریافت کنند.

اقبالی در پایان گفت: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی، سوال خود را از طریق آدرس الکترونیکی porsesh@pubr-azmoon.com ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


کد مطلب: 23565

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/23565/آغاز-ثبت-نام-آزمون-آیلتس-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir