کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز امتحانات خرداد دانش‌آموزان از ۲۷ اردیبهشت

26 فروردين 1393 ساعت 22:35

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاریخ آغاز و پایان امتحانات خرداد دانش‌آموزان را تشریح کرد و گفت: امتحانات دانش‌آموزان سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود.


عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «تاریخ آغاز و پایان امتحانات نهایی خردادماه دانش آموزان سراسر کشور چه زمانی خواهد بود؟»، اظهار داشت: آغاز امتحانات نهایی 27 اردیبهشت ماه و پایان امتحانات 22 خردادماه خواهد بود.

وی افزود: امتحانات نهایی دانش آموزان سوم متوسطه هم از تاریخ 27 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تاریخ پایان این امتحانات 22 خردادماه خواهد بود. عمادی با اشاره به تاریخ دیگر امتحانات پایانی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: امتحانات داخلی و استانی به تناسب خود استان ها برنامه ریزی و انجام می شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: بخشنامه تاریخ و برگزاری امتحانات پایانی دانش آموزان به ادارات آموزش و پرورش ارسال شده است.
با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال که از تاریخ 24 خردادماه آغاز خواهد شد، آموزش و پرورش برنامه ریزی خاصی انجام داده است تا امتحانات پیش از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال به پایان برسد.فارس


کد مطلب: 23860

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/23860/آغاز-امتحانات-خرداد-دانش-آموزان-۲۷-اردیبهشت

میگنا
  https://www.migna.ir