کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرط آموزش وپرورش درباره مدارس روستایی

1 خرداد 1393 ساعت 10:55

معاون عمرانی و نوسازی وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس در حال ساخت با تخصیص اعتبار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.


به گزارش ایسنا،"مرتضی رئیسی" در حاشیه بازدید از مدارس روستاهای چاه‌شاهی و شمس‌آباد در مرکز شهر قلعه‌گنج بیان کرد: در سطح کشور بیش از شش هزار واحد آموزشی در حال ساخت با پیشرفت بالا داریم و امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبار این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: ساخت مدرسه در روستاها به شرط تثبیت سکونت اهالی است و در سطح کشور روستاهایی وجود دارند که بعد از ساخت مدرسه روستا خالی از سکنه شده و مدرسه ارزشی نداشته است. رییسی در ادامه با بیان اینکه دیگر در قلعه‌گنج مدارس کپری نداریم و در یک حالت نرمال قرار گرفته‌ایم، مدارس تخریبی نیز در اولویت تخصیص اعتبار قرار گرفته‌اند، بیان کرد: در قلعه‌گنج 24 واحد آموزشی تخریبی هستند که چهار واحد در حال بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.

وی بیان کرد: کارهای بزرگی در شهرستان انجام و مدارس جدید جایگزین شده است و ما تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام به سرعت به پایان برسند و به دنبال شرایطی هستیم تا در جنوب کرمان مدارس تخریبی و غیراستاندارد نداشته باشیم و تا این مرحله خوب حرکت کردیم.
معاون عمرانی و نوسازی وزیر آموزش و پرورش افزود: مدرسه میانشهر جایگزین شده است و کلاس‌هایی که در اتاق‌های پیش‌ساخته تشکیل می‌شود به مراتب بهتر از مدارس غیراستاندارد و کپری بوده و بسیار مقاوم و دارای امکانات هستند.


کد مطلب: 24896

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24896/شرط-آموزش-وپرورش-درباره-مدارس-روستایی

میگنا
  https://www.migna.ir