کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهنگيان بازنشسته ازابتداي تابستان امسال بيمه طلايي مي شوند

23 فروردين 1390 ساعت 8:45


وزير آموزش و پرورش از تحت پوشش قرار گرفتن بيمه طلايي بيش از 650 هزار نفر از فرهنگيان بازنشسته و خانواده آنها از ابتداي تيرماه سال جاري خبر داد.
به گزارش  پايگاه اطلاع رساني صنعت بيمه،'حميدرضا حاجي بابايي' در مراسم امضاي تفاهمنامه همكاري با بيمه ايران افزود: فرهنگيان بازنشسته از يكم تيرماه امسال به مدت يك سال به همراه خانواده هاي خود تحت پوشش بيمه طلايي قرار مي گيرند.
وي در ادامه بيان داشت:علت آغاز پوشش بيمه اي بازنشستگان آموزش پرورش از ابتداي تابستان ، هماهنگي با وزارت رفاه و فراهم آوردن تمهيدات لازم در اين زمينه است.
حاجي بابايي با بيان اينكه مدت زمان قرارداد وزارت آموزش و پرورش با بيمه ايران تا ارديبهشت سال 91 تمديد شده ، گفت: تمام فرهنگيان آموزش و پرورش نيز به مدت يكسال ديگر تحت پوشش بيمه طلايي قرار مي گيرند.
وزير آموزش و پرورش درباره افزايش حق بيمه فرهنگيان با عنوان اين مطلب كه امسال نسبت به سال گذشته اين رقم تغييري نيافته ، افزود: البته مديرعامل بيمه ايران عنوان داشته كه اين مبلغ بين 10 تا 15 درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته است.
به گفته حاجي بابايي، در خدمات بهداشتي و درماني ارائه شده توسط بيمه طلايي ايران نسبت به سال گذشته تغييري ايجاد نشده است.
وي افزود: سقف ارائه خدمات فرهنگيان شاغل با بازنشسته ها هيچ تفاوتي نخواهد داشت.
وزير آموزش و پرورش در مورد مشكلات موجود در خدمات ارائه شده به برخي از فرهنگيان نيز گفت: بيمه آموزش و پرورش طلايي است اما ممكن است در برخي از مناطق به دليل كمبود امكانات اين بيمه طلايي نباشد .


کد مطلب: 2705

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/2705/فرهنگيان-بازنشسته-ازابتداي-تابستان-امسال-بيمه-طلايي-مي-شوند

میگنا
  https://www.migna.ir