کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح نخستين نمايشگاه متمركز و آمايش كشوري مشاغل آموزش و پرورش

4 ارديبهشت 1390 ساعت 11:32


نخستين نمايشگاه متمركز و آمايش كشوري مشاغل ، با حضور معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش، افتتاح و از نخستين اطلس جامع مشاغل كشور برای استفاده دانش اموزان و مشاوران رونمايي شد. به گزارش میگنا در این مراسم که از ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز در آمفی تئاتر هنرستان فني و حرفه‌اي پيام منطقه 5 تهران برگزار شد با حضور ابراهيم سحر‌خيز معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش، حسن فرازنده خالدي مديركل امور تربيتي و مشاوره وزارت آموزش و پرورش و سيد‌علي يزديخواه مديركل آموزش و پرورش شهر تهران، نخستين نمايشگاه متمركز و آمايش كشوري مشاغل با حضور مشاوران و مربیان تربیتی ، معلمان ، اساتید دانشگاه ،  نیروی انتظامی تهران بزرگ ، نمایندگان اداره کار و پست و تعدادی از دانش‌آموزان منتخب سراسر كشور افتتاح شد. همچنین از تمبر يادبود اين نمايشگاه و از نخستين اطلس جامع مشاغل كشور و نيز نرم‌افزار هوشمند هدايت تحصيلي و شغلي كه در سال تحصيلي جديد مورد استفاده مشاوران مدارس قرار خواهد گرفت، رونمايي شد. نخستين نمايشگاه متمركز كشوري هفته مشاغل به همت اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهر تهران  از 4 لغايت 11 ارديبهشت ماه در محل هنرستان فني و حرفه‌اي پيام واقع در بزرگراه آيت‌الله حكيم دایر شده است و ساعت كار نمايشگاه هر روز از ساعت 8:30 لغايت 17:00 خواهد بود. در حاشیه مراسم :
- طبق برنامه قبلی قرار بود این نمایشگاه توسط وزیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گشایش یابد . که گفته شد بعلت  حضور در مراسم مهم  پیش بینی نشده ای خارج از مجموعه وزارت متبوع  از محضر حضار عذر خواهی کردند.
- در این مراسم گروه موزیک نیروی انتظامی تهران بزرگ و دسته ای از یگان های رزمی ناجا به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
- عبدالله شفیع آبادی پدر مشاوره شغلی  ایران و استاد برجسته دانشگاه علامه طباطبائی نیز در سالن حضور داشت
- یکی از مجریان معروف تلویزیون به نام غلامرضا احمدی نیز  به اجرای برنامه افتتاحیه پرداخت.   لینک عکس ها :   http://pana.ir/NSite/FullStory/Photo/?Id=52601


کد مطلب: 2873

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/2873/افتتاح-نخستين-نمايشگاه-متمركز-آمايش-كشوري-مشاغل-آموزش-پرورش

میگنا
  https://www.migna.ir