کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس مرکز ملی فضایی منصوب شد

18 اسفند 1393 ساعت 12:15

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس مرکز ملی فضایی منصوب شد.


به گزارش ایسنا، دکتر جهانگیر جدی طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به عنوان «رئیس مرکز ملی فضایی» منصوب شد.

در این متن این حکم آمده است: «با عنایت به حکم شماره 104638 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل مرکز ملی فضایی و نظر به مراتب تعهد، توانمندی‌ها و سوابق جنابعالی، ‌به موجب این حکم به سمت «رییس مرکز ملی فضایی» منصوب می‌گردید.
شایسته است در راه‌اندازی مرکز ملی فضایی با هدف هماهنگی،‌ سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مربوط در مراکز علمی و تحقیقاتی و با رعایت قوانین و مقررات اهتمام لازم صورت پذیرد. توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید نسبت به انجام مأموریت‌های محوله کوشا باشید.»
در خبر کوتاهی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این انتصاب منتشر کرده هیچ اشاره ای به سوابق و رزومه علمی و کاری رییس مرکزی که مسوولیت سنگین سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر فعالیتهای فضایی کشور را عهده دار شده، نشده ولی براساس اطلاعات محدود موجود در اینترنت، معاونت پژوهش و نوآوری سازمان صنایع هوافضا و عضویت در ستاد توسعه هوافضا در کارنامه کاری جدی دیده می شود.


کد مطلب: 29811

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/29811/رییس-مرکز-ملی-فضایی-منصوب

میگنا
  https://www.migna.ir