کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشته‌های مهندسی و علوم پایه در اولویت

اختصاص یک ترم اضافه سنوات به دانشجویان

20 اسفند 1393 ساعت 16:59

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: اختصاص اضافه سنوات به دانشجویانی که در رشته های خاص تحصیل می‌کنند از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ اجرایی می‌شود.


حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص جلسه اخیر با رییس صندوق رفاه دانشجویان برای پیگیری امور مربوط به دانشجویان این دانشگاه گفت: در این جلسه در خصوص کاهش هزینه‌های خوابگاهی دانشجویان و ثابت ماندن هزینه غذای آن‌ها صبحت‌هایی صورت گرفت. البته در این راستا ما خودمان سعی کردیم، تسهیلاتی را برای دانشجویان به وجود آوریم.

وی افزود: همچنین در دانشگاه تصمیم گرفته شد که برای برخی از دانشجویانی که در رشته‌های خاص تحصیل می‌کنند و مدت زمان تحصیل‌ آنها مدت زمان بیشتری را می‌طلبد، با نظر استاد راهنما و با تایید معاونت دانشجویی دانشگاه یک ترم اضافه سنوات به دانشجو تعلق گیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اختصاص اضافه سنوات به دانشجویان از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ اجرایی می‌شود.
به‌نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که این اضافه سنوات شامل چه رشته‌هایی می‌شود، گفت: رشته‌های مهندسی و علوم پایه در اولویت قرار دارند، اما دانشجویان سایر رشته‌ها نیز می‌توانند؛ درخواست دهند و با توجه به شاخصه‌هایی که برای تایید، در نظر گرفته‌ایم، درخواست‌ها بررسی می‌شوند.


کد مطلب: 29859

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/29859/اختصاص-یک-ترم-اضافه-سنوات-دانشجویان

میگنا
  https://www.migna.ir