کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکیل کمیته های تخصصی کنگره ملی توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه+عکس

27 فروردين 1394 ساعت 19:11

دبیر علمی کنگره گفت: نخستین کنگره ملی مشاوره،خانواده، و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه با همکاری سازمان نظام روان شناسی و کمیته امداد امام خمینی درروزهای 11 و 12 شهریور ماه 94 در تهران برگزار می شود .


به گزارش میگنا دکتر محمد حاتمی دبیر علمی نخستین کنگره ملی مشاوره،خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در نشستی که عصر امروز پنج شنبه در موسسه فرهنگی تربیتی بصیرت برگزار شد گفت: تاریخ جدید برگزاری این کنگره دو روزه در روزهای چهارشنبه یازدهم و پنجشنبه دوازدهم شهریور ماه 94 در تهران می باشد. 
وی اظهار داشت : به دلیل استقبال زیاد علاقمندان و به منظور ارزیابی و بررسی دقیق تر مقالات رسیده به دبیرخانه کنگره ، این تصمیم اتخاذ شده است .
-
عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و معاون انتظامی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، کمیته های تخصصی کنگره را چنین معرفی کرد: کمیته اطلاع رسانی و رسانه، کمیته ویرایش،کمیته استخراج نتایج و دستاوردها ،کمیته اجرایی،کمیته دبیرخانه،کمیته انتظامات و تشریفات،کمیته برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی .
این نشست باحضور دکتر حميدي نماینده کمیته امداد و تعدادی از روان شناسان و دانشجویان دوره های دکتری و ارشد رشته های روان شناسی و مشاوره دانشگاه های کشور برگزار گردید.
-
ورود به سایت کنگره
Congress.emdad.ir -


کد مطلب: 30401

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30401/تشکیل-کمیته-های-تخصصی-کنگره-ملی-توانمندسازی-اقشار-آسیب-پذیر-جامعه-عکس

میگنا
  https://www.migna.ir