کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور وزیر بهداشت در امور سلامت زنان منصوب شد

2 تير 1394 ساعت 12:33

وزیر بهداشت، در حکمی دکتر زینت قنبری را به عنوان مشاور وزیر در حوزه سلامت زنان منصوب کرد.


به گزارش وزارت بهداشت، متن این حکم به این شرح است:
-
-

سرکار خانم دکتر زینت قنبری

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران

با سلام؛

با توجه به جایگاه زنان در نظام سلامت کشور و سیاست­های نقشه جامع علمی و نقشه جامع سلامت کشور و نیز سیاست­های کلی ابلاغی سلامت مبنی بر تولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سیاست­گذاری، برنامه­ریزی راهبردی و ارزشیابی همه ابعاد سلامت، نظر به تعهد، تجربه و تخصص سرکارعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور این­جانب در حوزه سلامت زنان منصوب می­گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت و ارتقاء سلامت ملت شریف ایران موفق باشید.

دکتر سیدحسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

-

خانم دکتر زينت قنبري در سال1337 در شهرستان لار متولد شدند تحصيلات متوسطه را در رشته تجربي در شهرستان لارستان گذراند(1350 تا 1356) و پس از آن با شرکت در کنکور وارد دوره پزشكي عمومي در دانشگاه علوم پزشكي تهران (1356 تا 1366) گردید و پس از آن در ( 1366 تا 1370 ) دوره تخصصي زنان – مامايي دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران مجتمع بيمارستاني امام خميني را با موفقیت گذراند. 
ایشان از سال 1374 تاكنون به عنوان استادیار عضو هيئت علمي گروه زنان و مامايي و نازايي گروه زنان دانشگاه علوم پزشكي تهران واقع در بیمارستان ولیعصر مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) تهران مشغول خدمت هستند.


کد مطلب: 31643

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/31643/مشاور-وزیر-بهداشت-امور-سلامت-زنان-منصوب

میگنا
  https://www.migna.ir