کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح استاد مشاور در دانشگاه امیرکبیر

21 تير 1394 ساعت 16:53

مدیرکل آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از اجرای طرح استادمشاور در این دانشگاه خبر داد و گفت: رویکرد دانشگاه، تقویت ارتباط صمیمی بین اساتید و دانشجویان است به همین دلیل طرح استادمشاور بازنگری و اجرا شد و دانشجویان می‌توانند برای مسائل آموزشی و غیرآموزشی به اساتید مراجعه کنند.


به گزارش ایسنا، دکتر کتابچی در نشست خبری که صبح امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با تاکید بر اینکه فضای دانشگاه باید بانشاط و بدور از افسردگی باشد، اظهار کرد: در همین راستا تمهیداتی در نظر گرفته شده تا استرس در مسائل آموزشی به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری مقررات آموزشی در دستور کار دانشگاه قرار دارد، گفت: در عین اینکه مقررات تبیین و اجرا می‌شوند، این مقررات دارای انعطاف‌ برای دانشجویان نیز هستند.

مدیرکل آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اهمیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی تاکید کرد و گفت: در چند سال گذشته پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه امیرکبیر رشد ناموزون داشته است و به همین دلیل خروجی‌های دانشگاه از کیفیت لازم برخوردار نبودند بنابراین باید به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی توجه بیشتری داشته باشیم.


کد مطلب: 32007

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/32007/اجرای-طرح-استاد-مشاور-دانشگاه-امیرکبیر

میگنا
  https://www.migna.ir