کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شعار کنگره امسال متخصصین دندانپزشکی اعلام شد

26 مرداد 1394 ساعت 14:34

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران، شعار کنگره امسال را «آفرینش لبخندی زیبا در اجتماع فاقد پوسیدگی»، اعلام کرد.


دکتر پروین خادم افزود: «آفرینش لبخندی زیبا در اجتماع فاقد پوسیدگی»، شعار و تم اصلی پانزدهمین کنگره انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران است که از ۱۹ تا ۲۲ آبان ۹۴ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

وی گفت: مقوله پیشگیری از پوسیدگی و حذف آن از دهان بیمار مهمترین ماموریت دندانپزشکان بوده که به دنبال آن و به همراه بهره گیری از روش های متنوع زیبایی، دهانی سالم و زیبا را به بیماران هدیه نمایند.
 
خادم ادامه داد: در کنگره پانزدهم و با بهره گیری از سخنرانان مطرح داخلی و خارجی پنل های بسیار آموزنده به همراه جدیدترین و ارزنده ترین اطلاعات، به همکاران ارایه خواهد شد.
 
وی گفت: محورهای کنگره امسال موضوعاتی چون پرسلن لامینیت، ترمیمی های زیبایی، کامپوزیتی، سفید سازی دندان ها ، ترمیم دندان های به شدت تخریب شده، الکوژن، ایمپلنت و... خواهد بود و گروه های هدف در این کنگره تمامی دندانپزشکان متخصص و عمومی سراسر کشور و همچنین سایر فعالان حیطه دندانپزشکی هستند که می توانند در این کنگره شرکت کنند.
 
دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی، عنوان کرد: در این کنگره به کارگاه های مورد نیاز دندانپزشکان نیز توجه خاصی شده است که این کارگاه ها شامل مباحثی چون لامینیت ، فایبرپست، بلیچینگ ، اکلوژن می باشد که در این کارگاه ها گروهی از بهترین اساتید، مطالب کلینیکی را به دندانپزشکان علاقمند آموزش می دهند
 
خادم اظهار داشت: برنامه پیش کنگره امسال بسیار استثنایی و خاص خواهد بود و در این برنامه که حاصل ساعت ها برنامه ریزی و تلاش همکاران است از تمامی اساتید برجسته و صاحب سبک و تجربه در زمینه کراون های تمام سرامیک و پرسلین لامینیت از مرحله طرح درمان و انتخاب بیمار، تراش، قالب گیری، ارتباط با لابراتوار و مراحل آن و امتخان و چسبانیدن کمک گرفته شده و برنامه ای بسیار کابردی و ویژه برای همکاران گرامی در زمینه زیبایی طرح ریزی شده است. همچنین برای اولین بار، یک گردهمایی ویژه برای دستیاران تخصصی رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی طراحی شده است.
 
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 32589

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/32589/شعار-کنگره-امسال-متخصصین-دندانپزشکی-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir