کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سمینار تازه های الکتروتراپی برگزار می شود

1 دی 1394 ساعت 4:14

کاربرد روش های درمانی الکتروتراپی در چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی از ۲۴ تا ۲۵ دی ماه جاری در هتل المپیک تهران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .


به گزارش مهر، هوشنگ امامی دبیر اجرایی چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی با اعلام این خبر گفت: این سمینار به همت انجمن علمی فیزیوتراپی ایران جهت ارتقاء علمی و عملی همکاران و به روز کردن دانش فیزیوتراپیست ها و ارتقاء رشته فیزیوتراپی و آشنایی جامعه و مردم با خدمات فیزیوتراپی با حضور بیش از ۷۰۰ فیزیوتراپیست از تاریخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

وی محورهای مهم در این سمینار را کاربرد روشهای درمانی الکتروتراپی در ضایعاتی که به دنبال بیماریها  و آسیب های مختلف  از جمله مواردی چون آسیب های ورزشی ، ضایعات ارتوپدی ، بیماریهای زنان و زایمان ، مغز و اعصاب ، بیماریهای پوست ، رماتیسم  و همچنین در بیماران بستری ایجاد میشود عنوان کرد .

این فیزیوتراپیست، الکتروتراپی را به عنوان پایه ی درمانی رشته فیزیوتراپی عنوان کرد و   گفت : الکتروتراپی برای بهبودی و درمان بسیاری از بیماریها و کمک به کاهش درد ، التهاب و ترمیم ضایعات در بیماران و همچنین کمک به روند بهبودی در بیماران بستری نقش داشته و باعث کاهش درد ، ادم ، و کمک به تسریع و زودتر ترخیص شدن بیمار و همچنین باعث کاهش هزینه های بستری می شود .

دبیر اجرایی چهارمین سمینار تازههای الکتروتراپی اظهار داشت: این سمینار دارای امتیاز بازآموزی برای کلیه فیزیوتراپیست ها در مقاطع مختلف ، فیزیوتراپی ورزشی ، متخصصین ارتوپدی ، متخصصین مغز و اعصاب، متخصصین طب فیزیکی، پزشکان عمومی، نرولوژیست ها و سایر گروه های پزشکی  می باشد .

وی یادآور شد: در حاشیه برگزاری این سمینار دو روزه، نمایشگاهی از جدیدترین تجهیزات و فناوری های نوین در فیزیوتراپی و همچنین کارگاه ها و پنل های آموزشی خواهیم داشت و همچنین جهت سهولت رفت و آمد شرکت کنندگان در سمینار از مترو صادقیه به هتل المپیک سرویس های رایگانی در این دو روز سمینار در نظر گرفته شده است  و تمامی علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن علمی فیزیوتراپی ایران به آدرس www.iran-pta.ir مراجعه کنند.


کد مطلب: 34698

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34698/سمینار-تازه-های-الکتروتراپی-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir