کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:

پژوهش های مربوط به حوزه سلامت روان حمایت می شوند

9 اسفند 1394 ساعت 20:51

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی این معاونت برای حمایت از طرح های پژوهشی حوزه سلامت روان خبر داد.


به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، دکتر رضا ملک زاده در جلسه معرفی انجمن سلامت روان ایران (اسرا) با اشاره به این که مشکلات روانی در جامعه عوارض و عواقبی را در پی دارد، افزود: در حل مشکلات روانی نیاز به صبر و حوصله و پایداری داریم، این درحالی است که بسیاری از افراد در برابر موضوعات مرتبط با سلامت روان و اهمیت دادن به حوزه سلامت روان مقاومت می کنند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تاکید کرد: نباید روانپزشکان از این مقاومت ها مایوس شوند و باید اطلاعات خود را مستند و مطالعات و پژوهش های خود را به طور دقیق تر ادامه دهند.

در جلسه انجمن سلامت روان ایران (اسرا) که با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، دکتر ایازی مشاور وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی، دکتر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، اعضای انجمن سلامت روان ایران، سازمان های مردم نهاد و خیرین حوزه سلامت صبح امروز در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اعضای این انجمن نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص ارتقای سلامت روان ارائه کردند.


کد مطلب: 36000

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36000/پژوهش-های-مربوط-حوزه-سلامت-روان-حمایت-می-شوند

میگنا
  https://www.migna.ir