کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر چهارمین جشنواره عکس سلامت روان:

چهارمین جشنواره عکس سلامت روان برگزار می شود

فارس migna.ir , 27 اسفند 1394 ساعت 11:48

دبیر چهارمین جشنواره عکس سلامت روان گفت: به دنبال افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر هستیم.


یه گزارش میگنا؛ محمدرضا صائینی درباره برگزارکنندگان این جشنواره اظهار داشت: جشنواره عکس سلامت روان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران که مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است برگزار می‌شود.

صائینی با بیان اینکه هدف این جشنواره افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به‌منظور بازآفرینی و ارائه مؤثر موضوعات روان‌شناختی است تصریح کرد: سلامتی انسان موهبت بزرگ الهی است و ما نیز سعی داریم در آگاهی سلامت روان جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنیم. خوشبختانه امروز می‌توان با استفاده از هنر گام‌های مؤثری در سلامت برداشت.

وی افزود: هنر عکاسی هنری تخصصی است که خوشبختانه این جشنواره با حضور نماینده فیاپ یا همان فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی برگزار می‌شود و به همین دلیل از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و این جشنواره از دبیرخانه دیجیتال فوکوس برای جمع‌آوری و داوری آثار استفاده می‌کند.

صائینی تصریح کرد: دوره چهارم این جشنواره در حالی برگزار می‌شود که در سه دوره قبل در سال‌های 89، 90 و 92 استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان صورت گرفت که در دوره قبل هنرمندان با ۴۰۱۲ عکس و ۹۰ مجموعه عکس در این جشنواره شرکت کردند.

دبیر چهارمین جشنواره عکس سلامت روان در خصوص تاریخ برگزاری این جشنواره گفت: هنرمندان و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به آدرس www.mentalhealthexhibition.ir آثار خود را ثبت کنند.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه سال 95 است.


کد مطلب: 36269

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36269/چهارمین-جشنواره-عکس-سلامت-روان-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir