کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر خدایی اردکانی مسئولیت مرکز روانپزشکی رازی را به عهده گرفت

باشگاه خبرنگاران migna.ir , 29 فروردين 1395 ساعت 14:34

مراسم معارفه دکتر خدایی با عنوان سرپرست بیمارستان روانپزشکی رازی و تكريم دکتر رضایی با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی،‌ریاست دفتر نهاد مقام معظم رهبری، مدیران و معاونین دانشگاهی ظهر امروز یکشنبه 29 فروردین در سالن چهاردهی بیمارستان رازی برگزار شد.


به گزارش ميگنــا مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز روانپزشکی رازی با حضور معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه جناب آقای دکتر یوسفی ، دکتر موسویان و دکتر خدایی و تعدادی از مسئولین بیمارستان برگزار شد.
حمید رضا خرم خورشید رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با تشکر از خدمات ارزنده دکتر رضایی رئیس اسبق بیمارستان رازی و معارفه دکتر خدایـی به عنوان سرپرست این بیمارستان خاطر نشان کرد: بیماران روانی در بین کلیه بیماران ضعیف‌تر و محجورتر هستند و بیمارستان روانپزشکی رازی تنها مرجع این بیماران است. 
 
وی گفت: با افتتاح این بیمارستان و خدمت رسانی به بیماران روانی دریافتیم که ورود سیستم‌های دانشگاهی و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و درمانی می‌تواند پای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و رزیدنت ها را باز کند و شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تری از سوی این مرکز باشیم. 
 
خرم خورشید گفت: فلسفه وجودی بیمارستان روانپزشکی رازی ابتدا ارائه خدمات درمانی و سپس مسائل آموزشی و پژوهشی است که باید کمیت و کیفیت آن ارتقای ویژه‌ای یابد و محوریت این ارتقا خدمات نیروی انسانی است.
 
وی با اشاره به پرسنل هزار نفری بیمارستان رازی اعم از اعضای هیئت علمی و خدمات و پشتیبانی گفت: امیدواریم مدیر جدید نیز با استفاده بهینه از نیروی انسانی، مدیریت قوی و ایجاد هماهنگی و عشق و انگیزه بتواند گام موثری در ارائه خدمات به محروم ترین اقشار جامعه بردارد. 
 
وی با اشاره به خدمات شبانه روزی دکتر رضایی، خدایی، موسویان و صمدی، که از روسا و دلسوزان بیماران روانی هستند، گفت: بیماران روانی مزمن و به طور کلی بیمارستان رازی جایگاه ویژه‌ای دارند و مدیر باید با عشق،‌ انگیزه، مقبولیت و جاذبه‌های علمی و پژوهشی ایفای نقش کند.  و حضور در بیمارستان رازی را یک فرصت ویژه بداند و با جلب مشارکت‌های همگانی و تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها در راستای این مهم گام بردارد. 
 
وی ارتباطات، تزریق حمایت‌های مادی و معنوی خیرین سلامت، ارتباط بین بخشی و استفاده از امکانات برون بخشی را از نقاط قوت ریاست اسبق دانشگاه عنوان کرد و از خدمات شهرداری شهرری در تحقق اهداف نظام سلامت تشکر و قدردانی نمود. 
 
وی سواد و اجر حضور و کار در بیمارستان‌های بیماران روانی را بیش از چندین سال عبادت دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با حضور دکتر محمد رضا خدایی و با تداوم ارتباطات و عملکردهای مسئول اسبق بتوانیم شاهد هر چه بیشتر خدمات در این دانشگاه باشیم. 
 
در پایان این مراسم با ابلاغ دکتر خرم خورشید، دکتر خدایی به عنوان سرپرست بیمارستان روانپزشکی رازی و همچنین دکتر رضایی به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات منصوب شدند. 
 
 
 


کد مطلب: 36607

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36607/دکتر-خدایی-اردکانی-مسئولیت-مرکز-روانپزشکی-رازی-عهده-گرفت

میگنا
  https://www.migna.ir