کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسامی روزهای هفته پژوهش ٩٥ اعلام شد

11 آبان 1395 ساعت 14:11

شعار هفدهمین هفته پژوهش و فناوری و أسامی روزهای این هفته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.


به گزارش ایرنا، دبیر بزرگداشت هفدهمین هفته پژوهش و فناوری روز سه شنبه در نشست ستاد استانی این هفته إظهار داشت: 'پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی' به عنوان شعار هفته پژوهش امسال انتخاب شده است.

دکتر جلال بختیاری افزود: برنامه های هفته پژوهش در استان ها از ١٤ تا ١٨ آذرماه برگزار می شود و زمان أجرای برنامه های ستاد ملی هفته پژوهش نیز از ٢١ تا ٢٨ آذر خواهد بود.
-
مدیرکل حمایت و پشتیبانی أمور پژوهش و فناوری وزارت علوم در معرفی روزهای هفته پژوهش امسال گفت: یکشنبه، ٢١ آذرماه اولین روز هفته پژوهش امسال است که با عنوان 'پژوهش، فناوری و مدرسه' نامگذاری شده است و برنامه های دوشنبه، دومین روز این هفته با محوریت 'ایده برتر، سرمایه ملی' اجرا می شود.
وی افزود: سومین و چهارمین روز هفته پژوهش ٩٥ به ترتیب به رابطه پژوهش و فناوری با صنعت و دانشگاه کارآفرین اختصاص یافته و در پنجمین روز این هفته ( ٢٥ آذرماه) که همزمان با روز پژوهش است، حامیان پژوهش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

بختیاری ادامه داد: روز جمعه ٢٦ آذرماه با عنوان ' پژوهش، فناوری و اقتدار ملی' نامگذاری شده و شنبه ٢٧ آذرماه به 'پژوهش و فناوری در حوزه و دانشگاه' می پردازد.

به گفته بختیاری، هفته پژوهش روز یکشنبه ٢٨ آذرماه که روز 'پژوهش، فناوری و اقدام و عمل' نام گرفته است، به کار خود پایان خواهد داد.


کد مطلب: 38960

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38960/اسامی-روزهای-هفته-پژوهش-٩٥-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir