کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره در سیرجان

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران , 29 فروردين 1399 ساعت 19:18

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: سومین مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش استان کرمان در شهرستان سیرجان افتتاح شد.


میگنا: فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه سومین مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش نیروی انتظامی استان کرمان، امروز با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه و دیگر مسئولان در این شهرستان، افتتاح شد، گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان، به منظور بهبود ارائه خدمات به عموم شهروندان و مراجعان پلیس‌های تخصصی، اقدام به راه اندازی این مرکز کرده است. افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش در سیرجان فرمانده انتظامی سیرجان از افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره شماره ۳ آرامش در این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه و دیگر مسئولان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به عموم شهروندان، مراجعین پلیس‌های تخصصی، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان اقدام به راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش نموده است.

او افزود: در این مرکز با بهره مندی از روانشناسان و مشاوران کلانتری، پلیس‌های افتخاری و اساتید با تحصیلات روانشناسی یا مشاوره بصورت رایگان از روز شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۳۰۰) آماده ارائه خدمات متنوع روان شناسی، مشاوره‌ای و مددکاری به مراجعین می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: هدف از راه اندازی این مرکز کاهش پرونده‌های مختلف قضایی و انتظامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مصالحه پرونده‌های خانوادگی و نزاع و درگیری و خدمات متنوع مشاوره‌ای و مددکاری می‌باشد.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان نیز در آئین سومین مرکز ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره نیروی انتظامی استان کرمان در سیرجان گفت: رفع مشکلات و معضلات خانواده‌ها و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین اهداف تشکیل مراکز مشاوره است.

او افزود: در این مرکز با بهره مندی از روانشناسان و مشاوران کلانتری، پلیس‌های افتخاری و اساتید با تحصیلات روانشناسی یا مشاوره به صورت رایگان از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ به مراجعه کنندگان، خدمات متنوع مشاوره‌ای و مددکاری ارائه می شود.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: هدف از راه اندازی این مرکز، کاهش پرونده‌های مختلف قضایی و انتظامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مصالحه پرونده‌های خانوادگی و نزاع و درگیری و خدمات متنوع روانشناسی و مشاوره‌ای و مددکاری است.


کد مطلب: 50210

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/50210/افتتاح-مرکز-خدمات-روانشناسی-مشاوره-سیرجان

میگنا
  https://www.migna.ir