کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشش دانشجویان دانشگاه امیركبیر در المپیاد علمی دانشجویی كشور

4 مهر 1390 ساعت 8:31


 دانشجویان دانشگاه صنعتی امیركبیر در المپیاد علمی دانشجویی كشور به مقام های اول در رشته مهندسی كامپیوتر، مقام دوم در رشته ریاضی و مقام سوم در رشته مهندسی برق دست یافتند.  
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیركبیر، 'طاهره سیدنا ' رییس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیركبیر در این مورد گفت: در مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی كشور دانشگاه صنعتی امیركبیر در 7 رشته شركت كرد كه' سید مهران كاظمی' در رشته مهندسی كامپیوتر رتبه اول، 'امیرحسین قدرتی ' در رشته ریاضی رتبه دوم و 'محمدرضا حاتمی ' در رشته مهندسی برق رتبه سوم را كسب كردند.
وی خاطرنشان كرد : المپیاد علمی دانشجویی كشور در دو بخش متمركز و غیرمتمركز توسط سازمان سنجش برگزار می شود و در این المپیاد كل دانشگاه ها به 8 قطب تقسیم می شوند كه در امتحان مقدماتی از هر قطب یك گروه 5 نفره برای شركت در مرحله نهایی انتخاب می شوند.
رییس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیركبیر یادآور شد : به افرادی كه در المپیاد علمی دانشجویی پذیرفته می شوند تسهیلاتی ارایه می شود كه از جمله این تسهیلات ورود این افراد بدون آزمون در مقاطع بالاتر و تسهیلات بنیادملی نخبگان است.
وی گفت : برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی به عنوان دانشجویان ممتاز شناخته می شوند و دانشگاه صنعتی امیركبیر همواره پشتیبان و حمایت كننده دانشجویان ممتاز بوده و از این دانشجویان حمایت های مادی و معنوی كرده است . 
 


کد مطلب: 5024

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/5024/درخشش-دانشجویان-دانشگاه-امیركبیر-المپیاد-علمی-دانشجویی-كشور

میگنا
  https://www.migna.ir