کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه مشاوره به بیش از ۳۰ هزار نفر در مراکز مشاوره روانشناسی ناجا

28 بهمن 1399 ساعت 21:13

سخنگوی نیروی انتظامی: در مراکز مشاوره روانشناسی ناجا به بیش از ۳۰ هزار نفر مشاوره داده ایم.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حاجیان در نشست خبری درباره راه اندازی مراکز مشاوره روانشناسی ناجا، افزود: ما سامانه ۰۹۶۵۸۰ را راه‌اندازی کردیم و به بیش از ۳۰ هزار نفر که با این سامانه تماس گرفته بودند، خدمات مشاوره روانشناسی ارائه شد و مطالب روانشناسی بسیاری در بحث کرونا در این سامانه بارگذاری شد.

وی گفت: در همین ایام نیز ۵۲۰ هزار پرونده به مراکز مشاوره روانشناسی در سراسر کشور در کلانتری‌ها ارجاع شد و حدود ۷۰ درصد از این پرونده‌ها به مصالحه انجام شد و ۳۳۰ هزار پرونده نیز با مصالحه ختم به خیر شد.

سخنگوی ناجا افزود: نیروی انتظامی در دوران مدیریت بیماری کرونا همراه کادر سلامت و درمان انجام وظیفه کرد چرا که نیروی انتظامی یک نقش انضباط بخشی را برعهده دارد، تعطیل بردار نیست و ما هم تعدادی از همکاران را از دست دادیم و در این راه شهید شدند. باتوجه به اینکه پلیس بیشترین ارتباط را با مردم دارد تعداد مبتلایان نیرو‌های ما به کرونا شاید بیش از سایر ارگان‌ها باشد.

حاجیان درباره تأثیرگذار نبودن جریمه‌ها، گفت: نمره منفی برای افراد متخلف به ویژه در تخلفات راهنمایی و رانندگی برای این است که افراد اگر از حدی نمره منفی بیشتری گرفتند باید دوباره آموزش‌های لازم را در این حوزه ببینند.

 وی درباره اینکه در موج چهارم کرونا نیروی انتظامی خدمات خود را در بحث سلامت و درمان افزایش خواهد داد، گفت: اقدامات نیروی انتظامی در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کروناست. تخت‌های ویژه در بیمارستان‌های نیروی انتظامی سه برابر و تخت‌های بستری دو برابر شده است و برای موج چهارم آمادگی لازم ایجاد شده، اما امیدواریم موج چهارم نداشته باشیم.
 


کد مطلب: 52368

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/52368/ارائه-مشاوره-بیش-۳۰-هزار-نفر-مراکز-روانشناسی-ناجا

میگنا
  https://www.migna.ir