کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از چهره ماندگار حوزه روانشناسی و مشاوره ازدواج

31 تير 1400 ساعت 9:16

آیین اختتامیه دوازدهمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این مراسم که با حضور مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و مسئولین استانی، به میزبانی تبریز برگزار شد، از دکتر سید داوود حسینی نسب به عنوان چهره ماندگار حوزه روانشناسی و مشاوره ازدواج تجلیل شد.

تقدیر از خدمات و فعالیت های ارزشمند حمیده شفیعی، رعنا رهگشا، لیلا دادی، فاطمه سروری و مالک کهنمویی، خیرین ازدواج آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های آیین اختتامیه این دوره ملی دانش افزایی بود.

همچنین در این برنامه از آثار و تولیدات رسانه ای در حوزه ازدواج و خانواده که با حمایت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تولید شده بود و سند جامع ازدواج استان که با موضوع افزایش ازدواج جوانان و کاهش نرخ طلاق تهیه و تدوین شده، رونمایی شد.

تجلیل از اساتید و مدرسین دوازدهمین دوره ملی دانش افزایی، تقدیر محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارتخانه از مدیرکل ورزش و جوانان و معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی و تقدیر اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از مسئولین و کارشناسان حوزه جوانان اداره کل استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.


کد مطلب: 54095

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/54095/تجلیل-چهره-ماندگار-حوزه-روانشناسی-مشاوره-ازدواج

میگنا
  https://www.migna.ir