مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از ارائه ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ طی سال گذشته خبر داد و گفت: اختلالات اضطرابی و خلقی همچنین مشکلات ارتباطی، خانوادگی و موقعیتی، بیشترین علت تماسها را به خود اختصاص دادهاند.
ارائه ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از طریق ۱۴۸۰
اختلالات اضطرابی و مشکلات ارتباطی بیشترین علت تماسها
15 ارديبهشت 1401 ساعت 13:02
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از ارائه ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ طی سال گذشته خبر داد و گفت: اختلالات اضطرابی و خلقی همچنین مشکلات ارتباطی، خانوادگی و موقعیتی، بیشترین علت تماسها را به خود اختصاص دادهاند.
بهزاد وحیدنیا در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به آمار تماسگیرندگان با خط تلفنی ۱۴۸۰ در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سال گذشته یک میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با این شماره گرفته و ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از این طریق ارائه شد.
کد مطلب: 58683