کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومين دوره از همايش‌هاي مردمي با موضوع پيشگيري و درمان چاقي برگزار مي‌شود

20 آبان 1390 ساعت 11:50


دومين دوره از سلسله همايش‌هاي مردمي با موضوع پيشگيري و درمان چاقي 24 تا 26 آبان ماه در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار مي شود.
به گزارش ايسنا، دکتر محمد هاشمي دبير علمي سلسله همايش‌هاي مردمي گفت: دراين همايش آموزشي افراد با نحوه پيشگيري و درمان چاقي با حضور پزشكان و متخصصان تغذيه آشنا مي‌شوند.
وي با بيان اين كه چاقي، تناسب اندام، سلامت شعار اين دوره است، اظهار داشت: رازهاي لاغري، رژيم‌هاي غذايي، ورزش، تغذيه سالم، شيوه زندگي، بارداري و چاقي، روش‌هاي جديد جراحي، مسائل رواني تبليغات ماهواره‌اي و قرص‌هاي لاغري محورهايي است كه در اين همايش عنوان و مورد بررسي قرار مي‌گيرند.
دبير علمي دومين دوره از سلسله همايش‌هاي مردمي ادامه داد: درمان چاقي بايد چند تخصصي باشد كه اين مساله حلقه مفقوده در درمان چاقي در كشور ماست كه با برگزاري چنين همايش‌هايي سعي مي‌شود اين حلقه‌هاي مفقوده برطرف و تعامل سازنده‌اي بين پزشكان و متخصصان تغذيه و بيمار برقرار شود.
وي گفت: دراين همايش افراد با حضور در پانل‌ها، سوالات خود را از پزشكان و متخصصان حاضر در پانل مي پرسند و جواب خود را در همان جا دريافت خواهند كرد.
وي با بيان اينكه حضور در اين همايش براي عموم آزاد و رايگان است، اظهارداشت: اين همايش با همكاري انجمن پيشگيري و درمان چاقي و با همكاري شهرداري تهران برگزار مي‌شود.
علاقمندان جهت ثبت نام رايگان در همايش مي‌توانند به سايت www.nofat.ir مراجعه نمايند.  


کد مطلب: 5869

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/5869/دومين-دوره-همايش-هاي-مردمي-موضوع-پيشگيري-درمان-چاقي-برگزار-مي-شود

میگنا
  https://www.migna.ir