کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرطان:‏‎ ‎موازنه واقعیت و امید راهنمای پذیرش

حمایت و برنامه‌ریزی زندگی برای بیماران و خانواده‌ها‌

31 تير 1401 ساعت 18:44


آیا برای شما یا یکی از عزیزانتان سرطان تشخیص داده شده؟ اگر چنین باشد حتماً می‌دانید که این بیماری چگونه زندگی را از اساس زیر و رو می‌کند. در این حالت باید مطالب زیادی در بارۀ روش‌های تشخیصی و درمانی یاد بگیرید، تصمیمات مهمی باید گرفته شود و احساسات بی‌سابقه و اغلب پایداری سر برخواهند آورد.
کتاب سرطان: موازنۀ واقعیت و امید به شما کمک می‌کند تا واقعیت تشخیص خود، واقعیت تأثیرات درمان و واقعیت احساسات خود را پذیرفته و بر اساس آن‌ها عمل کنید. این موضوع، در کنار یادگیری همه‌جانبۀ مهارت‌ها، تمایل به آینده و حداکثر استفاده از ظرفیت های روحی خود، به شما کمک می‌کند تا امید را در خود تقویت کرده و واقعیت و امید را در زندگی خود متعادل کنید.
این کتاب شما را در شکل‌دهی به یک تیم حمایتی پشتیبانی همراهی کرده و راهکارهای عملی و پرمعنایی را پیشنهاد می‌دهد. این راهکارها هم برای جنبۀ سرطانی، و مهم‌تر از آن، برای جنبه‌های غیرسرطانی زندگی شما هستند.
ترکیبی از تجارب زندگی آلن اسپکتور او را قادر ساخته ­است تا دیدگاه منحصربه‌فردی نسبت به سرطان ارائه دهد: موازنۀ بین واقعیت و امید. وی بازماندۀ 9 سالۀ سرطان خون و مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک برای سازمان‌های بزرگ سرطان در سراسر ایالات متحده است.

این جایگاه به او امکان دسترسی گسترده‌ای به محققان، متخصصان پزشکی و سایر افراد جامعۀ سرطان را داده است که بسیاری از آن‌ها بینش و دیدگاه‌های خود را در این کتاب به اشتراک می‌گذارند. قبل از تشخیص، وی به‌عنوان مشاور درزمینۀ برنامه‌ریزی زندگی، نزدیک به دو دهه مشغول به مطالعه و نویسندگی، سخنرانی و مربیگری بوده و کتاب حاضر هفتمین کتاب وی است.
چه شما و چه یکی از عزیزانتان مبتلا به سرطان تشخیص داده‌شده باشید، کتاب سرطان: موازنۀ واقعیت و امید به شما کمک خواهد کرد تا دربارۀ مسائل حیاتی، تأمل کرده و رویکردی عملی و امیدوارانه برای حرکت روبه‌جلو را در پیش بگیرید.
 این کتاب توسط دکتر محمّدجواد حاج‌کاظمی در 231 صفحه ترجمه و به همت انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب گردیده است .


کد مطلب: 59478

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/59478/سرطان-موازنه-واقعیت-امید-راهنمای-پذیرش

میگنا
  https://www.migna.ir