کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی خانه روانشناسان منطقه ۵ کشور در اصفهان

1 مرداد 1401 ساعت 10:03

خانه روانشناسان، مشاوران و حرفه‌های یاورانه منطقه ۵ کشور، شامل استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، در شهرک سلامت اصفهان آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ رئیس خانه روانشناسان منطقه پنج کشور در این آیین که با حضور مسئولان کشوری و استانی، استادان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، روانشناسان، مشاوران، وکلا و دانش آموختگان رشته‌های روانشناسی، علوم اجتماعی و حقوق برگزار شد به تشریح اهداف این خانه پرداخت و ایجاد فرصت هم افزایی را از مهمترین کارکرد‌های آن عنوان کرد.

دکتر کوروش محمدی افزود: ارتقای سلامت روان جامعه، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی، ارتقای دانش تخصصی مشاوران، مددکاران و متخصصان حوزه‌های روانشناسی و حقوق، ارائه آموزش‌های اجتماعی مبتنی بر معنویت و اخلاق شهروندی، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، تربیت نیروی ماهر و متخصص، ایجاد فرصت برای فعالیت جوانان تحصیلکرده و ایجاد پل ارتباطی بین دانشجویان، استادان و فعالان دانشگاهی با حوزه مشاوره از مهمترین اهداف راه اندازی این خانه است.


دکتر محمدابراهیم مداحی بنیانگذار سازمان نظام روانشناسی و رئیس خانه روانشناسان ایران نیز در این آیین گفت: ایجاد تسهیلات لازم برای فرهنگ سازی، تقویت حرفه مشاوره و استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده در این حوزه از مهمترین کارویژه‌های خانه روانشناسان به شمار می‌رود.

دکتر علی قاسم زاده شهردار اصفهان و روانشناس نیز ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت خانه روانشناسان به منظور رفع مشکلات اجتماعی و روانی جامعه از متخصصان و فعالان دانشگاهی درخواست کرد که بر مساله شکل گیری هویت نسل نوجوان متمرکز شوند.

دکتر، ولی اله نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیزضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی این سازمان را حامی صددردصدی فعالیت‌های علمی و تاثیرگذار در رفع معضلات اجتماعی و روانی جامعه معرفی کرد.


در این مراسم از خدمات مسعود صرامی، بنیانگذار شهرک سلامت، به عنوان الگوی موفق در حوزه مسئولیت اجتماعی و کارآفرینی قدردانی شد.


کد مطلب: 59488

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/59488/راه-اندازی-خانه-روانشناسان-منطقه-۵-کشور-اصفهان

میگنا
  https://www.migna.ir