کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت تاب‌آوری بیشتر مدارس در دوران پساکرونا

پانا , 3 مهر 1401 ساعت 12:05

بعد از گذشت دوران آموزش غیرحضوری و دور بودن دانش‌آموزان از مدرسه، نیاز به تاب‌آوری بیشتری داریم


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم "نوای انقلاب" خطاب به معلمان و دانش‌آموزان گفت باید با تعامل بیشتر و همراهی با دانش‌آموزان به ایشان فرصت هماهنگی و رعایت آداب آموزش حضوری را بدهیم تا ان‌شاءلله شاهد ارتقای تاب‌آوری همه عوامل در مدارس باشیم.

اصغر باقرزاده در مراسم "نوای انقلاب"، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در نخستین روز از سال تحصیلی توفیقی حاصل شد تا همه ما در این مکان عزیز و در کنار شهدای والامقام حضور داشته باشیم و این مایه افتخار است.

معاون‌ پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به آیات شریفه ۱۶۹ و ۱۷۰ سوره مبارکه آل عمران، خطاب به دانش‌آموزان گفت: از شما دانش‌آموزان می‌خواهم که این آیات را همواره بخوانید و تکرار کنید تا حرف شهدا را درباره خودشان بدانید؛ همان آیه‌ شریفه که حاوی این پیام از جانب شهدا است که ما زنده هستیم و نزد خداوند متعال روزی می‌گیریم و منتظر پیوستن شما به خودمان هستیم.
وی افزود: اکنون در آغاز سال تحصیلی جدید و در هفته دفاع مقدس، امیدواریم شما دانش‌آموزان عزیز نسبت به سال‌های گذشته موفقیت‌های بیشتری کسب کنید.
معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه خطاب به معلمان گفت: بعد از گذشت دوران آموزش غیرحضوری و دور بودن دانش‌آموزان از مدرسه، نیاز به تاب‌آوری بیشتری داریم چراکه شاید شاهد برخی ناهنجاری‌ها یا رفتارهای هیجانی در مدارس باشیم. بنابراین انتظار می‌رود معلمان محترم با تعامل و همراهی، به دانش‌آموزان فرصت تعامل و همراهی بدهند تا ان‌شاءلله شاهد بیشتر شدن این تاب‌آوری باشیم.
باقرزاده در پایان به دانش‌آموزان یادآور شد: از شما عزیزان می‌خواهم رفتارهای خارج از کلاس را در محیط کلاس نداشته باشید تا شاهد ایجاد فرصتی برای آموزش و تربیت و استفاده مناسب از این فرصت به بهترین شکل ممکن باشیم.


کد مطلب: 59974

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/59974/ضرورت-تاب-آوری-بیشتر-مدارس-دوران-پساکرونا

میگنا
  https://www.migna.ir