کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترجمه از سارا حق بین

تنها زندگی کردن در حال شکل گیری و افزایش است

باشگاه تاب آوری

2 بهمن 1401 ساعت 7:57

تنها زندگی کردن رویکرد تازه‌ای است که در دنیا و نیز جامعه ما در حال شکل‌گیری و افزایش است افرادی که عاشق زندگی در تنهایی هستند، برای آزادی ناشی از این شیوه زندگی ارزش قائل هستند


تنها زندگی کردن در حال شکل گیری و افزایش است افراد وقتی تنها هستند به گزارش میگنا بیشتر از زمانی که با دیگران هستند احساس واقعی بودن می‌کنند
 سارا حق بین مترجم و نویسنده در خانه تاب آوری در یادداشتی نوشت : تنها زندگی کردن رویکرد تازه‌ای است که در دنیا و نیز جامعه ما در حال شکل‌گیری و افزایش است.
از این رو گسترش آگاهی عمومی نسبت به این سبک زندگی بسیار لازم و ضروری است. جامعه ما باید بداند تنها زندگی کردن نه تنها عیبی ندارد و مشکلی به حساب نمی‌آید، بلکه برای افرادی که ظرفیت این شیوه زندگی را دارند بسیار مفید هم خواهد بود.

از جمله مزایای تنها زندگی کردن این است که افرادی که عاشق زندگی در تنهایی هستند، برای آزادی ناشی از این شیوه زندگی ارزش قائل هستند. همه چیز تحت کنترل آنهاست، از برنامه خواب تا عادات غذاخوری و میان وعده تا کنترل تلویزیون! آنها می‌توانند فضا را هر طور که دوست دارند بچینند و تزئین کنند. با این حال، جذابیت زندگی به تنهایی می‌تواند بسیار عمیق‌تر از این باشد.


 


کد مطلب: 61035

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61035/تنها-زندگی-کردن-حال-شکل-گیری-افزایش

میگنا
  https://www.migna.ir