کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باشگاه تاب آوری

تمریناتی برای شادی و شادابی

سارا حق بین

3 بهمن 1401 ساعت 20:03

شادی باعث می‌شود در شغل و زندگی خود بهتر، سالم‌تر و روابط خوب بیشتری داشته باشید و حتی می‌تواند عمر شما را افزایش دهد


در مورد چگونه شاد بودن چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد و البته شادی باعث می‌شود در شغل و زندگی خود بهتر، سالم‌تر و روابط خوب بیشتری داشته باشید و حتی می‌تواند عمر شما را افزایش دهد. اگر سعی کرده‌اید هم شاد باشید و هم ناشاد، پس می‌دانید که شاد بودن بسیار سرگرم کننده‌تر و لذت‌بخش‌تر است.
در مورد شادی و بدست آوردن آن حتی تغییرات بسیار کوچک هم می‌تواند تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. مطمئناً دانستن اینکه شادی برای شما خوب است، شما را خوشحال و شاد نمی‌کند. برای بسیاری از ما، شادی عادتی است که می‌توانیم آن را پرورش دهیم. به این دلیل که به لطف تکامل، مغز انسان طوری طراحی شده که به افکار و محرک‌های منفی بیشتر از افکار مثبت توجه کند. بنابراین ارزش این را دارد که یاد بگیریم چگونه به افکار مثبت در مغز و محرک‌های زندگی خود توجه بیشتری داشته باشیم زیرا تمایل طبیعی ما کم اهمیت جلوه دادن آنهاست.
 

  1. از خود بپرسید که آیا مثبت فکر می‌کنید؟ این موضوع مهمی است که باید در نظر گرفته شود، عمل ساده پرسیدن این سوال به شما کمک می‌کند تا بیشتر به افکار مثبت فکر کنید. اینکه بطور مرتب از خود بپرسید که آیا مثبت فکر می‌کنید یا خیر، به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را روی مثبت‌ها بیشتر کنید.
       
 


کد مطلب: 61052

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61052/تمریناتی-شادی-شادابی

میگنا
  https://www.migna.ir