چرا گنجاندن بازی در مدارس مهم است؟
در یک فضای آکادمیک، بازی میتواند به کودکان در یادگیری و رشد کمک کند. بازی مبتنی بر معلم ارتباط بسیار نزدیکی با یادگیری مبتنی بر پرسش دارد. مربیان دانش آموزان دبستانی باید در مورد قوانین و روند حاکم بر بازی از کودکان سوال کنند و سپس کودکان را از طریق دانش خود به برقراری ارتباط با جهان گسترده ترغیب کنند.
در کلاس درس باید معلمان یادگیری را در درون ساختار هدایت کنند و این کار بایستی را با نشاط و شادابی، با تمرکز ویژه بر اهدافی که در ذهن وجود دارد انجام گیرد.
وقتی معلمان رویکردی مبتنی بر فعالیت را برای ترکیب موضوعات مختلف در پیش میگیرند، متوجه خواهیم شد که معلمان میتوانند تجربه آموزشی بزرگتری را ایجاد کنند.
دانش آموزان مهارتهای تفکر انتقادی را میآموزند، تواناییهای زبانی خود را توسعه میدهند، دامنه دانش خود را گسترش میدهند و آگاهی عاطفی اجتماعی خود را افزایش میدهند همه اینها اتفاق خواهد افتاد بدون اینکه بدانند چه مقدار یاد میگیرند.