کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاب‌آوری با تقویت روابط عمومی

30 ارديبهشت 1402 ساعت 6:51

روابط عمومی می‌تواند سبب تقویت امیدواری، روحیه‌‌‌بخشی و تاب‌‌‌آوری در عبور از مشکلات باشد؛ نیم‌نگاهی مدققانه به تحولات پردامنه و پرشتاب در حیطه‌‌‌ ارتباطات و فناوری، ما را به این مهم می‌‌‌رساند


محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. در پیام تبریک مصطفی‌‌‌پور آمده است: ارتباطات و روابط‌عمومی با نقش کلیدی و اثرگذارخود، در دنیای امروز عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان، و جامعه‌‌‌ای در این دهکده جهانی است. روابط عمومی و ارتباطات چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌‌‌های جمعی و بازتاب‌‌‌دهنده خواست‌‌‌ جامعه به مدیران سازمان، در تقویت انگیزه‌‌‌های درون‌‌‌سازمانی از یک‌‌‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌‌‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثرگذار دارد و می‌تواند کلید واژه‌‌‌های خلاقیت، ابتکار، هم‌افزایی و شکوفایی را تحقق عینی بخشد و با تلاشی خردمندانه ضمن ارائه تصویر صحیحی از وضع موجود، برمبنای رفتار آگاهانه و اخلاق حرفه‌‌‌ای اهتمام داشته باشد.
روابط عمومی می‌تواند سبب تقویت امیدواری، روحیه‌‌‌بخشی و تاب‌‌‌آوری در عبور از مشکلات باشد؛ نیم‌نگاهی مدققانه به تحولات پردامنه و پرشتاب در حیطه‌‌‌ ارتباطات و فناوری، ما را به این مهم می‌‌‌رساند
تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حیات اجتماعی به شمار می‌رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌‌‌ها و افزایش بهره‌‌‌وری سازمانی ناگزیر از طراحی الگوهای تعاملی است. روابط عمومی می‌تواند سبب تقویت امیدواری، روحیه‌‌‌بخشی و تاب‌‌‌آوری در عبور از مشکلات باشد؛ نیم‌نگاهی مدققانه به تحولات پردامنه و پرشتاب در حیطه‌‌‌ ارتباطات و فناوری، ما را به این مهم می‌‌‌رساند باید برای جهش اقتصاد و صنعت از این عرصه مهم استفاده کرد و به دنبال راه‌‌‌هایی بود تا عالمانه و صادقانه و با انتقال درست ظرفیت‌ها، زمینه‌‌‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کرد که در پی آن تولید افزایش‌‌‌یافته و رفاه مردم تسهیل شود.

 
گرامی‌داشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی است. توجه ویژه به این راهبرد، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه‌ریزی شده و‌سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، ضروری است و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سخت‌کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است؛ بنابراین با عنایت به این اصل اساسی که تعادل و تعالی یک سازمان منوط به ایجاد و حفظ امید و اعتماد در ذی‌نفعان و توسعه سواد رسانه‌ای و هوش ارتباطی و مهارت‌های تعاملاتی آن سازمان است، طراحی و اجرای الگوهای جدید ارتباطی متناسب در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، به عنوان راهبردی ضروری، مدنظر ماست.
 
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده است، روابط عمومی این رکن مهم تاثیرگذار در امر اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتواند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کند.
این روز مهم را به ‌‌‌تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، تبریک عرض می‌‌‌کنم. بر این باورم که حکمرانی خوب در دنیای امروز بدون حضور کنشگران ارتباطات دست‌‌‌ یافتنی نیست و مطمئن هستم درامتداد این روند در آینده‌‌‌ای نزدیک شاهد ارتقای کیفیت روابط انسانی، تحکیم پایه‌‌‌های ارتباطات فردی، سازمانی و اجتماعی خواهیم بود.
 


کد مطلب: 61878

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61878/تاب-آوری-تقویت-روابط-عمومی

میگنا
  https://www.migna.ir