کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه یک استارتاپ سلامت روان با رئیس سازمان نظام روانشناسی

7 خرداد 1402 ساعت 23:40

کارگروه تخصصی اجرایی رویداد استارتاپ ویکند سلامت روان سازمان جهاد علوم پزشکی تهران با محوریت مجتمع درمانی رسا و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برگزار شد.


به گزارش میگنا به نقل از  روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، کارگروه تخصصی اجرایی سازمان جهاد علوم پزشکی تهران با محوریت مجتمع درمانی رسا و سازمان نظام روانشناسی کشور تشکیل شد که هدف از این کارگروه انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه سلامت روان در سطح کشور است.

دکتر محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در این جلسه به اهتمام سازمان برای برگزاری رویداد ملی روانشناسی و مشاوره در کشور با هماهنگی و همکاری سازمان های متولی و حمایت کننده از رویداد تاکید کرد و دکتر علیرضا بهرامی معاون پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی هم به آمادگی این سازمان به عنوان بازوی اجرایی این رویداد و دکتر امیر للـه گانی معاون درمان سازمان هم به نیاز کشور به برگزاری اینگونه برنامه تاکید داشت.

برپایه این گزارش، در ادامه این جلسه، علیرضا عمومی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی منش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ضمن معرفی مأموریت و رسالت این مرکز در چارچوب فعالیت های حوزه سلامت علوم پزشکی تهران و بیان تجارب گذشته در برگزاری رویدادهای بازار سلامت به آمادگی تیم اجرایی و علمی این سازمان در برگزاری این رویداد در سطح ملی اشاره کرد.

همچنین دکتر زهرا رسایی مدیر مجتمع درمانی رسا درباره تشکیل مجتمع سلامت روان با حضور اساتید ، روانشناسان و مشاوران به اعلام آمادگی حضور در فعالیت های علمی و تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین رویداد استارتاپ دانشجویی در حوزه سلامت روان با همکاری دو سازمان برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 61934

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61934/جلسه-یک-استارتاپ-سلامت-روان-رئیس-سازمان-نظام-روانشناسی

میگنا
  https://www.migna.ir