کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داوطلبان تا پیش از آزمون شماره عضویت دریافت کنند

ثبت‌نام بیش از 16 هزار نفر در آزمون صلاحیت حرفه‌ای

17 آذر 1402 ساعت 7:42


به گزارش میگنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دکتر پرویز آزادفلاح معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در خصوص برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای اظهار کرد: استقبال قابل توجهی از مرحله ثبت‌نام در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران صورت گرفت. دقیقا 16 هزار و 362 نفر در آزمون ثبت نام کردند. این آزمون در روز 15 دی‌ماه سال 1402 برگزار خواهد شد.

وی افزود: اکنون فرایند آماری و تحلیل اطلاعات ثبت نام‌کنندگان در سازمان سنجش آموزش کشور در حال انجام است.سازمان سنجش بعد از آمایش و پردازش لازم، گزارش تفصیلی را به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ارائه خواهد کرد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با تأکید بر لزوم دریافت شماره عضویت برای داوطلبان آزمون صلاحیت حرفه‌ای تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید روز برگزاری آزمون، شماره عضویت داشته باشند، بنابراین افرادی که هنوز شماره عضویت سازمان را دریافت نکرده‌اند، از فرصت باقی‌مانده تا روز برگزاری آزمون استفاده و برای ثبت‌نام و دریافت شماره عضویت اقدام کنند.

 
فروش جزوه و برگزاری دوره برای آزمون صلاحیت حرفه‌ای غیرقانونی است
معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: با توجه به اعلام‌های مکرر سازمان، شرکت در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نیاز به گذراندن دوره خاصی ندارد و مبتنی بر شایستگی‌هایی است که در طول تحصیل و کارآموزی دانشگاهی کسب شده و هیچ منبع خاصی برای سؤالات آن ذکر نشده است.

به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رساند هرگونه برگزاری دوره یا فروش جزوه و کتاب برای این آزمون، نوعی سودجویی و سوءاستفاده است و پیگرد قانونی دارد.

افرادی که در صفحات مجازی اقدام به انتشار تبلیغاتِ برگزاری دوره‌های آمادگی یا جزوه و کتاب برای آزمون صلاحیت حرفه‌ای کرده‌اند شناسایی شده و قطعا به دلیل سوءاستفاده از داوطلبان محترم، پیگیری‌های قانونی لازم صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 63556

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/63556/ثبت-نام-بیش-16-هزار-نفر-آزمون-صلاحیت-حرفه-ای

میگنا
  https://www.migna.ir