کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح دستیار - مدرس برای حمایت تحصیلی از دانشجویان شاهد و ایثارگر

8 بهمن 1390 ساعت 10:52


مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به برنامه های حمایت تحصیلی از دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: با اجرای طرح دستیار - مدرس و اساتید مشاور، شرایط تحصیلی این گروه از دانشجویان بهبود می یابد.
دکتر اکبر حسینی نژاد در گفتگو با مهر افزود: از ابتدای سال تحصیلی طرحی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا شد که دستیاران بالینی به صورت ویژه به دانشجویان شاهد و ایثارگر سال اولی درس می دادند و شرایط تحصیلی این افراد را بهبود می بخشیدند.

وی اضافه کرد: این طرح بسیار موفقیت آمیز بود و قرار شد در سایر دانشگاههای علوم پزشکی نیز دستیاران بالینی که شرایط لازم را دارند و می توانند تدریس کنند، در این طرح شرکت کنند.

حسینی نژاد یادآور شد: طرح استادان مشاور برای دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز همچنان در دانشگاه های علوم پزشکی ادامه دارد و هر استاد مشاور 5 تا 15 دانشجوی شاهد و ایثارگر را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار داشت: تعداد اساتید مشاور در هر دانشگاه بسته به تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر آن دانشگاه متفاوت است و تمرکز اصلی بر بهبود شرایط تحصیلی دانشجویان سال اولی است.



کد مطلب: 8348

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/8348/اجرای-طرح-دستیار-مدرس-حمایت-تحصیلی-دانشجویان-شاهد-ایثارگر

میگنا
  https://www.migna.ir