کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشكيل کميته‌هاي مشورتي اساتيد، دانشجويان و کارکنان در دانشگاه آزاد

13 اسفند 1390 ساعت 16:55


کميته‌هاي مشورتي اساتيد، دانشجويان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي بر اساس تصميم رييس دانشگاه تشکيل و راه اندازي شد.

به گزارش ايسنا، دکتر محمد صادق مهدوي، معاونت هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي طي بخشنامه‌اي به کليه واحدها و مراکز آموزشي، تاکيد کرد: با توجه به سياست‌ها و برنامه‌هاي اعلام شده توسط دکتر فرهاد دانشجو رييس دانشگاه آزاد اسلامي يکي از اصول بنيادين موفقيت و پويايي در هر سازمان، بهره‌گيري از نقطه نظرات و پيشنهادهاي ارزشمند سطوح مختلف عوامل و ارکان تشکيل دهنده آن است.

در اين بخشنامه آمده است: دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان يکي از مهمترين نهادهاي علمي و فرهنگي جامعه ، نيازمند نقطه نظرات اعضاي هيات علمي، دانشجويان و کارکنان است تا گنجينه‌اي از ايده‌ها و عقايد ارزشمند حاصل شود و در صورت بکارگيري صحيح و هدفمند آن، يکي از بهترين شيوه‌هاي نيل به پيشرفت و تعالي دانشگاه فراهم مي‌شود.

در اين بخشنامه با اشاره به راه‌اندازي پايگاه اينترنتي کميته‌هاي مشورتي به نشاني www.moshaveran.iau.ir از اساتيد، کارکنان و دانشجويان خواسته شده است ضمن ثبت‌نام در کميته‌هاي مشورتي نسبت به اعلام نقطه نظرات خود اقدام كنند.

همچنين در اين بخشنامه تاکيد شده است: روساي واحدها يک ماه از تاريخ صدور اين بخشنامه فرصت دارند تا ضمن اطلاع رساني صحيح اين بخشنامه، امکانات لازم براي تسهيل در ثبت‌نام مراجعين را فراهم کنند.


کد مطلب: 9413

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9413/تشكيل-کميته-هاي-مشورتي-اساتيد-دانشجويان-کارکنان-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir