کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه‌اندازی بسیج اساتید فعال در واحدهای دانشگاه آزاد

16 فروردين 1391 ساعت 16:04


رئیس دانشگاه آزاد بر لزوم راه‌اندازی بسیج اساتید فعال در واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی این دانشگاه تاکید کرد.
به گزارش فارس، فرهاد دانشجو در جمع اعضای بسیج اساتید که با حضور سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، اظهار داشت: بسیج اتاق فکر رئیس دانشگاه است و باید ایده‌ها و فکرهای جدید در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و توسعه و ارتقای کیفیت در آن پایه‌گذاری شود.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: در راستای سیاست‌های کلان دانشگاه به منظور ارتقای شاخص‌های کیفیت، جذب اساتید متعهد و دلسوز و گسترش دوره تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری از اولویت‌هاست.

وی راه‌اندازی آزمایشگاه‌های ملی و منطقه‌ای، دسترسی دانشجویان و اساتید به تجهیزات و ارتقای کیفیت در بحث آموزش، پژوهش و فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر شاخص‌های کیفیت دانست.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از چهار میلیون فارغ التحصیل و یک میلیون و 700 هزار نفر دانشجو به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان مطرح است و اگر دانشگاه آزاد نبود، افرادی که برای ادامه تحصیل به کشورهای خارجی می‌رفتند معلوم نبود با چه فرهنگ و سطح علمی به کشور باز می‌گشتند.

وی ادامه داد: بستر مسائل سیاسی در دانشگاه آزاد به درستی تعریف نشده است و برای انجام فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی باید به دنبال ارتقای بستر رشد بود، چراکه در فضای باز، رشد فرهنگی و بصیرت امکان پذیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر سازمان دهی، فرهنگ سازی، ایجاد حلقه‌های فکری و ارتقای کیفیت توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.


کد مطلب: 9993

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9993/راه-اندازی-بسیج-اساتید-فعال-واحدهای-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir