کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزمون تبدیل وضعیت کارمندان انتقالی استان تهران بزودی برگزار می‌‌شود

26 فروردين 1391 ساعت 14:58


  معاون توسعه و منابع انسانی استاندار تهران از جذب و تبدیل وضعیت کارمندان انتقالی از طریق برگزاری آزمون در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به زودی آگهی مربوط به نحوه برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای انسانی منتشر می‌شود.
نصرالله ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری در خصوص وضعیت کارمندان انتقالی و تبدیل وضعیت آنها گفت: ساماندهی نیروهای انسانی امسال با برگزاری آزمون و نشر آگهی انجام می‌شود و مجوزهای آن از سوی ریاست جمهوری صادر شده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این آزمون نیروهای منتقل شده از تهران و همچنین نیروهایی که در شهرستان‌ها بیش از یکسال قرارداد کار معین دارند در صورت احراز شرایط شغلی و مدرک تحصیلی تبدیل وضعیت می‌شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه نشر آگهی و برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت نیروها در سه ماهه اول سال جاری انجام می‌شود عنوان کرد: به هر تعداد که پست‌های بلاتصدی در دستگاه‌ها وجود دارد و افراد دارای شرایط احراز پست را دارند تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی ادامه داد: بر اساس این آیین‌نامه ابلاغ شده، تمامی کارکنانی که به صورت قراردادی انتقال یافته‌اند و یا کارکنانی که بیش از یکسال است که به صورت قراردادی در شهرستان‌ها خدمت می‌کنند می‌توانند در چارچوبی که در آگهی اعلام می‌شود در آزمون شرکت کرده و وضعیت جذب آنها مشخص شود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار تهران همچنین با اشاره به ادامه روند اجرای طرح انتقال کارمندان از تهران و اجرای طرح دورکاری گفت: این برنامه از قبل نیز اجرا می‌شد اما در دولت دهم با ابزارهای تشویقی و حمایت که صورت گرفت، کارکنان به صورت داوطلبانه و با رضایت نسبت به انتقال از تهران اقدام کردند.

وی گفت: مجوزهای استخدام یکی از ابزارهای تشویقی حمایتی دولت و معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری است که اعلام شد و تسهیلاتی که در آیین‌نامه کارمندان انتقالی عنوان شده بود در اختیار کارمندان قرار گرفت.

ابراهیمی تصریح کرد: اجرای طرح دورکاری نیز همانند سال گذشته در دستگاه‌ها ادامه دارد و انجام می‌شود.


کد مطلب: 10256

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10256/آزمون-تبدیل-وضعیت-کارمندان-انتقالی-استان-تهران-بزودی-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir