کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاريخ و نحوه دريافت کارت آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت اعلام شد

28 مرداد 1391 ساعت 5:36


توزيع کارت ورود به جلسه آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت از روز يکشنبه 29 مرداد ماه آغاز مي شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 1 شهريور ماه ادامه دارد. به گزارش مهر، داوطلبان شرکت در آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت مورخ 3 شهريور ماه، براي دريافت کارت ورود به جلسه خود بايد به نشاني اينترنتي http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و از طريق وارد کردن مشخصات فردي شامل نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و کد ملي و يا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباري که قبلا از طريق آن ثبت نام نموده اند، نسبت به دريافت کارت خود به صورت اينترنتي اقدام کنند.

کورش پرند رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در اين خصوص اظهار داشت: در راستاي برنامه هاي عملياتي اصلاح و بهبود روش ها، آزمونهاي ادواري متقاضيان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسري در کشور برگزار مي شود که مرحله کتبي آزمون روز جمعه مورخ 3 شهريور ماه در37حرفه همسان و282 حرفه غير همسان در 31 استان کشور و در350حوزه امتحاني به صورت 4 گزينه اي برگزار مي شود.

وي افزود: بيش از 43 هزار نفر در آزمون ادواري سنجش مهارت مورخ 3 شهريور ماه ثبت نام کرده اند که از اين تعداد 31هزارو 948 نفر مرد و 11 هزار و 184 نفر زن هستند و تمهيدات لازم براي شرکت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است. رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با اشاره به شرايط حضور داوطلبان در محل آزمون گفت: به همراه داشتن اصل شناسنامه يا کارت ملي براي ورود به آزمون الزامي است و استفاده از تلفن همراه و تجهيزات متعلقه و ماشين حساب قابل برنامه ريزي در حين برگزاري آزمون اکيدا ممنون است.

معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در خصوص اهداف برگزاري آزمون هاي سراسري سنجش مهارت تصريح کرد: طرح برگزاري آزمون هاي سراسري سنجش مهارت با اهداف اطلاع رساني جامع و ايجاد وحدت رويه، ارتقاي کيفيت فرآيند سنجش مهارت، اعتبار بخشي به تجارب فني و حرفه اي افراد، بسترسازي تحقق دولت الکترونيک و توسعه و بهبود خدمت رساني به مخاطبان اجرايي مي شود.


کد مطلب: 13355

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13355/تاريخ-نحوه-دريافت-کارت-آزمون-ادواري-سراسري-سنجش-مهارت-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir