کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصادیق فعالیت غیرمجاز موسسات فراگیر اعلام شد

15 شهريور 1391 ساعت 17:41


مصادیق فعالیت غیرمجاز موسسات فراگیر اعلام شد:ممنوعيت تضمين قبولي و انتقال مجوز
مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و آموزش‌هاي خاص دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، مصادیق فعالیت‌های آموزشی غیرمجاز موسسات فراگیر پیام نور را اعلام کرد.
مهندس علی معصومیان سرپرست مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به گزارش‌ها و شكايات رسيده در خصوص برگزاري دوره‌هاي فراگیر پیام نور، مؤسسات مجاز برگزاري اين دوره‌ها در سال1391 بايد از تبليغات غير واقع جدا خودداري كنند.

وي ادامه داد: درمواردي كه مورد تبليغ ، خاص يا منحصر به فرد مي‌باشد مانند اعلام رتبه داوطلبان، ضمن ارائه مستندات، با مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی هماهنگي‌هاي لازم را به‌عمل آورند.  

منع استفاده از آرم و نام دانشگاه پيام نور در تبليغات

به گفته وي، اين موسسات در راستاي فعاليت­‌هاي خود هيچ‌گونه استفاده‌اي از مشخصه­‌هاي منتسب به دانشگاه پيام نور از قبيل استفاده از نام و آرم آن دانشگاه در تبليغات رسانه­‌هاي جمعي و مطبوعات نكنند و از هرگونه ايجاد اطمينان خاطر و تضمين درخصوص قبولي و يا هر اقدام ديگري كه به نوعي دانشگاه پيام نور را نزد مراجعه­‌كنندگان متعهد ­نمايد، خودداري نمايند.


الزام برگزاري كلاس‌ها در يك مكان مشخص


وي با اشاره به ساير شرايط گفت: دوره‌ها را ، فقط در يك مكان مشخص كه قبلأ مورد تاييد مرجع ذي‌ربط قرار گرفته است، به‌صورت متمركز برگزار كنند. موسسات مجري، مجاز به تاسيس يا راه‌اندازي شعبه و يا برگزاري كلاس در چند مكان بدون هماهنگي مركز آموزش­هاي عالي آزاد و آموزش­هاي خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی نمي‌باشند.

همچنين مجوز صادر شده مبني بر اجازه برگزاري كلاس­هاي آمادگي دوره­‌هاي فراگير دانشگاه پيام نور در سال 1391 را به شكلي كه به راحتي براي داوطلبان و ناظران قابل رويت باشد در محل مؤسسه نصب نمايند.



اولويت تدريس با اعضاي هيات علمي دانشگاه پيام نور است

موسسات از هرگونه نقل و انتقال مجوز برگزاري كلاس­هاي آمادگي دوره­‌هاي فراگير به هر شخص حقيقي يا حقوقي ديگر خودداري نمايند. اولويت تدريس با اعضاي هيات علمي دانشگاه پيام نور و يا مدرساني است كه در دانشگاه پيام نور سابقه تدريس داشته‌اند. دريافت هرگونه شهريه تا پيش از توزيع دفترچه آزمون دانشگاه پيام نور ممنوع است.

مهندس معصومیان در ادامه اظهار داشت: مؤسسات مي‌توانند در صورت مشاهده فعاليت‌هاي غيرمجاز، مراتب را در قسمت " اعلام تخلفات و شكايات " در پرتال مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام نمايند تا پيگيري و اقدامات قانوني به نحو مقتضي صورت پذيرد.

وي تاکید کرد: رعايت موارد فوق و همچنين كليه مفاد تعهدنامه امضا شده توسط رؤساي مؤسسات الزامي است و در ارزيابي عملكرد موسسات تاثيرگذار خواهد بود و روسای موسسات آموزش عالی آزاد كه تاكنون اقدام به امضاي تعهدنامه ننموده‌اند ، لازم است حداكثر تا 20 شهریورماه جاري به مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه نمايند.



اعلام اسامي مؤسسات مجاز

سرپرست مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: اسامي مؤسسات مجاز برگزاري دوره‌هاي آمادگي فراگير پيام نور سال1391 در پرتال مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشاني http://www.uast.ac.ir/amoozesh_aali اعلام شده است.    
ايسنا


کد مطلب: 13755

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13755/مصادیق-فعالیت-غیرمجاز-موسسات-فراگیر-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir