يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ / ۱۷:۴۱
کد مطلب: 13755
۰

مصادیق فعالیت غیرمجاز موسسات فراگیر اعلام شد

مصادیق فعالیت غیرمجاز موسسات فراگیر اعلام شد:ممنوعيت تضمين قبولي و انتقال مجوز
مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و آموزش‌هاي خاص دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، مصادیق فعالیت‌های آموزشی غیرمجاز موسسات فراگیر پیام نور را اعلام کرد.
مهندس علی معصومیان سرپرست مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به گزارش‌ها و شكايات رسيده در خصوص برگزاري دوره‌هاي فراگیر پیام نور، مؤسسات مجاز برگزاري اين دوره‌ها در سال1391 بايد از تبليغات غير واقع جدا خودداري كنند.

وي ادامه داد: درمواردي كه مورد تبليغ ، خاص يا منحصر به فرد مي‌باشد مانند اعلام رتبه داوطلبان، ضمن ارائه مستندات، با مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی هماهنگي‌هاي لازم را به‌عمل آورند.  

منع استفاده از آرم و نام دانشگاه پيام نور در تبليغات

به گفته وي، اين موسسات در راستاي فعاليت­‌هاي خود هيچ‌گونه استفاده‌اي از مشخصه­‌هاي منتسب به دانشگاه پيام نور از قبيل استفاده از نام و آرم آن دانشگاه در تبليغات رسانه­‌هاي جمعي و مطبوعات نكنند و از هرگونه ايجاد اطمينان خاطر و تضمين درخصوص قبولي و يا هر اقدام ديگري كه به نوعي دانشگاه پيام نور را نزد مراجعه­‌كنندگان متعهد ­نمايد، خودداري نمايند.


الزام برگزاري كلاس‌ها در يك مكان مشخص


وي با اشاره به ساير شرايط گفت: دوره‌ها را ، فقط در يك مكان مشخص كه قبلأ مورد تاييد مرجع ذي‌ربط قرار گرفته است، به‌صورت متمركز برگزار كنند. موسسات مجري، مجاز به تاسيس يا راه‌اندازي شعبه و يا برگزاري كلاس در چند مكان بدون هماهنگي مركز آموزش­هاي عالي آزاد و آموزش­هاي خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی نمي‌باشند.

همچنين مجوز صادر شده مبني بر اجازه برگزاري كلاس­هاي آمادگي دوره­‌هاي فراگير دانشگاه پيام نور در سال 1391 را به شكلي كه به راحتي براي داوطلبان و ناظران قابل رويت باشد در محل مؤسسه نصب نمايند.



اولويت تدريس با اعضاي هيات علمي دانشگاه پيام نور است

موسسات از هرگونه نقل و انتقال مجوز برگزاري كلاس­هاي آمادگي دوره­‌هاي فراگير به هر شخص حقيقي يا حقوقي ديگر خودداري نمايند. اولويت تدريس با اعضاي هيات علمي دانشگاه پيام نور و يا مدرساني است كه در دانشگاه پيام نور سابقه تدريس داشته‌اند. دريافت هرگونه شهريه تا پيش از توزيع دفترچه آزمون دانشگاه پيام نور ممنوع است.

مهندس معصومیان در ادامه اظهار داشت: مؤسسات مي‌توانند در صورت مشاهده فعاليت‌هاي غيرمجاز، مراتب را در قسمت " اعلام تخلفات و شكايات " در پرتال مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام نمايند تا پيگيري و اقدامات قانوني به نحو مقتضي صورت پذيرد.

وي تاکید کرد: رعايت موارد فوق و همچنين كليه مفاد تعهدنامه امضا شده توسط رؤساي مؤسسات الزامي است و در ارزيابي عملكرد موسسات تاثيرگذار خواهد بود و روسای موسسات آموزش عالی آزاد كه تاكنون اقدام به امضاي تعهدنامه ننموده‌اند ، لازم است حداكثر تا 20 شهریورماه جاري به مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه نمايند.



اعلام اسامي مؤسسات مجاز

سرپرست مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: اسامي مؤسسات مجاز برگزاري دوره‌هاي آمادگي فراگير پيام نور سال1391 در پرتال مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشاني http://www.uast.ac.ir/amoozesh_aali اعلام شده است.    
ايسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
موفقیت به سراغ کسانی می آید که آن قدر در تلاشند که وقت نمی کنند دنبال آن بروند.