جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۲
کد مطلب: 64250
۲
افزایش تاب آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی است

افزایش تاب آوری اجتماعی ، راهکارهای علمی آموزش

افزایش تاب آوری اجتماعی ، راهکارهای علمی آموزش
استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تاب آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش است و حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در نشست شورای هیات اندیشه ورز اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نیاز جامعه به اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی و علمی برای حرکت به سمت بالندگی بیشتر، اظهار داشت: هر کدام از اعضای جامعه دانشگاهی استان می توانند در برنامه های توسعه ای استان نقش موثری ایفا کنند و این موضوع طی چندین مراسم و نشست های مختلف با دانشگاهیان و اساتید علمی برای عینیت بخشیدن به همکاری و مشارکت این عزیزان بیان شده است.

وی تصریح کرد: همگی باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا استان به صورت عالمانه و مجاهدانه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی روزافزون اداره شود.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: هر کدام از مسائل و آسیب های اجتماعی با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی بهتر و دقیق تر رفع می شود از این رو برای کمک به استان، اجرای طرح های علمی و تحقیقاتی برای ما بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

صحرایی با تاکید بر ارائه راهکارها و طرح های مختلف برای بهره وری در اجرای برنامه ها با نگاه علمی و دانشگاهی گفت: دانشگاه ها می توانند کمک مناسبی به بهره وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع داشته باشند و همچنین می توانند به افزایش تاب آوری اجتماعی در جامعه نیز با راهکارهای علمی خود کمک کنند.

وی عنوان کرد: افزایش تاب آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارئه آموزش است.
استاندار کرمانشاه گفت: برای حل مشکلات جامعه نیازمند نسخه دانشگاهی هستیم و از جامعه دانشگاهی می خواهیم که با مشخص کردن چندین اولویت مهم، نظرات و راهکارهای عملیاتی و علمی خود را به دفتر امور اجتماعی استانداری اعلام کنند.
وی افزود: با مشخص کردن چندین اولویت و با همکاری جامعه دانشگاهی می توانیم به حل مسئله با نگاه علمی برسیم و قطعاً حرکت در این مسیر اثرگذار و نتیجه بخش خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی