چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
کد مطلب: 64245
۳
مرکز روانشناختی جهت وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی

مرکز روانشناختی جهت

وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی
مرکز روانشناختی جهت
به گزارش میگنا رسانه سلامت روان ایران سرپرست مرکز خدمات تخصصی روانشتاختی و مشاوره جهت، از ارئه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت»، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران، توسط کادر مجرب برای جهادگران و عموم خبر داد و گفت: ساختمان جدید این مرکز روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 افتتاح می‌شود.

ارئه خدمات «مشاوره‌ای  – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
 بنا بر همین این گزارش و بنا اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دکتر بهروز نظری بوژانی، با اشاره به برگزاری این مراسم در ساختمان جدید واقع در خیابان نصرت حد فاصل 16 آذر و کارگر شمالی در ادامه اظهار کرد: در این مراسم معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی تهران، دانشگاه تهران، مسئولان روانشناسی و شماری از درمانگران و مشاوران روانشناسی حضور دارند و دکتر علی‌اصغر اصغرنژاد، از اعضای شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره سخنرانی دارند.

وی، با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مشاوره روانشناختی جهت از سال 94 تاکنون با جهت‌گیری ایرانی – اسلامی در همه حوزه‌های روانشناسی، مشاوره‌ای و خدمات تخصصی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌زمان خدمات آموزشی هم برای گروه‌های مختلف ارائه شده است.

ارائه خدمات مشاوره‌ای آنلاین و حضوری برای داوطلبان و شرکت‌کنندگان کنکور سراسری
سرپرست مرکز خدمات تخصصی روانشتاختی و مشاوره جهت، با بیان این‌که مرکز مشاوره‌ای روانشناختی جهت به‌صورت آنلاین و حضوری خدمات ویژه داوطلبان و شرکت‌کنندگان کنکور سراسری برای برنامه‌ریزی، جهت‌دهی آموزش، یادگیری و انتخاب رشته ارائه می‌کند، گفت: خدمات مشاوره‌ای برای مشکلات تحصیلی و اختلالات یادگیری دانش‌آموزان از دیگر خدمات این مرکز است.

نظری، در ادامه از تشکیل پرونده نرم برای سنجش و اندازه‌گیری روانی با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارهای روانسنجی در این مرکز خبر داد و گفت: خدمات مشاوره‌ای آنلاین از دیگ خدمات جدید این مرکز است.
وی، با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای برای ازدواج و همتاگزینی، مسایا خانوادگی، زمینه‌های اختلالی و زمینه‌های بالینی اختلالات شخصیت در این مرکز، افزود: روانسنجی در حوزه‌های مختلف در زمینه مسایل عاطفی، خلقی، هوشی و نوروتراپی و حوزه روانپزشکی از دیگر خدمات مرکز مشاوره روانشناختی جهت وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

ارائه آموزش‌های تخصصی ویژه متخصصان حوزه‌های روانشناسی و مشاوره در مرکز جهت
سرپرست مرکز خدمات تخصصی روانشتاختی و مشاوره جهت، خدمات آموزشی عمومی و تخصصی را از دیگر خدمات این مرکز روانشتاختی برشمرد و افزود: آموزش‌های تخصصی برای متخصصان حوزه‌های روانشناسی و مشاوره و دوره‌های مهارت‌افزایی از برنامه‌های این مرکز است.

نظری، یادآور شد: تاکنون مذاکرات متعددی با صنایع، شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی و دولتی برای ارائه این مجموعه خدمات به‌صورت آنلاین و حضوری، انجام شده است.

علاقه‌مندان مباحث روانشناختی و مشاوره‌ای برای شرکت در دوره‌های تخصصی آموزشی و یا استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشتاختی جهت، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران می‌توانند با شماره‌های تلفن مرکز با پیش شماره تهران 021- 88961189-86052187-86052458-09908863225 تماس بگیرند.


 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی