کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هردقیقه 2هزار عکس روی فیس‌بوک!

14 مهر 1391 ساعت 14:27


وجود 3 میلیارد عکس در یوتیوب / بارگذاری 2 هزار عکس در فیس‏بوک در هر دقیقه
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه از وجود بیش از 3 میلیارد قطعه عکس و 2 میلیون نسخه فیلم در یوتیوب و بارگذاری 2 هزار عکس در دقیقه در فیس‏بوک خبر داد.
سردار محمدعلی آسودی در حاشیه نشستی با علما و روحانیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان سمنان و در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، در گفت‏وگو با فارس در سمنان اظهار داشت: بخش فرهنگ نیازمند توجه بیشتری نسبت به گذشته است.

وی تصریح کرد: در بررسی‏های به عمل آمده، مشخص شد که در حال حاضر بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان به عنوان کاربران اینترنتی از خدمات فضای مجازی در بخش‏های مختلف استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توضیح بیشتر این مطلب افزود: در این بین، فضای مجازی و دنیای اینترنت در ایران دارای بیش از 28 میلیون نفر کاربر است.

آسودی ادامه داد: بررسی آمارها نشان می‏دهد که بیش از دو درصد از این کاربران اینترنتی به خطوط پرسرعت اینترنت در نقاط مختلف کشور دسترسی دارند و به نوعی کاربر حرفه‏ای اینترنت محسوب می‏شوند.

وی در تکمیل مباحث خود در این زمینه اظهار داشت: باید بدانیم که در هر دقیقه از ساعت، بیش از 2 هزار عکس مختلف در فضای فیس‏بوک بارگذاری می‏شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که در حال حاضر، بیش از 3 میلیارد قطعه عکس و 2 میلیون نسخه فیلم در یوتیوب وجود دارد و کاربران اینترنتی می‏توانند از آن به شکل‏های مختلف استفاده کنند.

آسودی با ارتباط دادن این مباحث به اهداف اصلی استکبار جهانی برای تقویت جنگ نرم و فعالیت سوء در فضای مجازی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی با بهره‏گیری حداکثری از فضای مجازی و شبکه‏های اجتماعی که راه‏اندازی شده‏اند، قصد دارد تا شرایط آلوده شدن جوانان و خانواده‏های ایرانی را به هر شکل ممکن فراهم آورد.

وی همچنین با اشاره به نفوذ دین مبین اسلام در بطن جامعه اسلامی و دل‏های تک‌تک جوانان و مردم ایران اسلامی بیان کرد: ضریب دین‏داری جوانان ایرانی در زمان حاضر بسیار خوب بوده و می‏توان گفت که انقلاب اسلامی در این زمینه کارکردهای مطلوبی داشته است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: امروز در بخش‏های مختلف با حجم انبوهی از تهاجم فرهنگی دشمن مواجه هستیم که عرصه‏های گوناگون را تحت اثر تهاجم نرم قرار داده‏اند.

آسودی گفت: اما در همین حال‏، جوانان متدین و دین‏دار بسیاری در کشور وجود دارند که به هر شکل ممکن از هویت انقلاب اسلامی پاسداری می‏کنند.

وی افزود: اما باید توجه داشت که این امر نباید سبب غفلت مسئولان و برنامه‏ریزان فرهنگی شود و در هر شرایطی باید به عمق‏بخشی انقلاب اسلامی و معنویت در جامعه اهتمام ورزید.


کد مطلب: 14472

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/14472/هردقیقه-2هزار-عکس-روی-فیس-بوک

میگنا
  https://www.migna.ir