سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ / ۱۴:۲۷
کد مطلب: 14472
۰

هردقیقه 2هزار عکس روی فیس‌بوک!

وجود 3 میلیارد عکس در یوتیوب / بارگذاری 2 هزار عکس در فیس‏بوک در هر دقیقه
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه از وجود بیش از 3 میلیارد قطعه عکس و 2 میلیون نسخه فیلم در یوتیوب و بارگذاری 2 هزار عکس در دقیقه در فیس‏بوک خبر داد.
سردار محمدعلی آسودی در حاشیه نشستی با علما و روحانیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان سمنان و در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، در گفت‏وگو با فارس در سمنان اظهار داشت: بخش فرهنگ نیازمند توجه بیشتری نسبت به گذشته است.

وی تصریح کرد: در بررسی‏های به عمل آمده، مشخص شد که در حال حاضر بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان به عنوان کاربران اینترنتی از خدمات فضای مجازی در بخش‏های مختلف استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توضیح بیشتر این مطلب افزود: در این بین، فضای مجازی و دنیای اینترنت در ایران دارای بیش از 28 میلیون نفر کاربر است.

آسودی ادامه داد: بررسی آمارها نشان می‏دهد که بیش از دو درصد از این کاربران اینترنتی به خطوط پرسرعت اینترنت در نقاط مختلف کشور دسترسی دارند و به نوعی کاربر حرفه‏ای اینترنت محسوب می‏شوند.

وی در تکمیل مباحث خود در این زمینه اظهار داشت: باید بدانیم که در هر دقیقه از ساعت، بیش از 2 هزار عکس مختلف در فضای فیس‏بوک بارگذاری می‏شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که در حال حاضر، بیش از 3 میلیارد قطعه عکس و 2 میلیون نسخه فیلم در یوتیوب وجود دارد و کاربران اینترنتی می‏توانند از آن به شکل‏های مختلف استفاده کنند.

آسودی با ارتباط دادن این مباحث به اهداف اصلی استکبار جهانی برای تقویت جنگ نرم و فعالیت سوء در فضای مجازی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی با بهره‏گیری حداکثری از فضای مجازی و شبکه‏های اجتماعی که راه‏اندازی شده‏اند، قصد دارد تا شرایط آلوده شدن جوانان و خانواده‏های ایرانی را به هر شکل ممکن فراهم آورد.

وی همچنین با اشاره به نفوذ دین مبین اسلام در بطن جامعه اسلامی و دل‏های تک‌تک جوانان و مردم ایران اسلامی بیان کرد: ضریب دین‏داری جوانان ایرانی در زمان حاضر بسیار خوب بوده و می‏توان گفت که انقلاب اسلامی در این زمینه کارکردهای مطلوبی داشته است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: امروز در بخش‏های مختلف با حجم انبوهی از تهاجم فرهنگی دشمن مواجه هستیم که عرصه‏های گوناگون را تحت اثر تهاجم نرم قرار داده‏اند.

آسودی گفت: اما در همین حال‏، جوانان متدین و دین‏دار بسیاری در کشور وجود دارند که به هر شکل ممکن از هویت انقلاب اسلامی پاسداری می‏کنند.

وی افزود: اما باید توجه داشت که این امر نباید سبب غفلت مسئولان و برنامه‏ریزان فرهنگی شود و در هر شرایطی باید به عمق‏بخشی انقلاب اسلامی و معنویت در جامعه اهتمام ورزید.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد