کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولویت‌های پژوهشی کانون پرورش فکری اعلام شد

8 دی 1393 ساعت 16:48

اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون به منظور دعوت از پژوهش‌گران، دانشگاهیان و صاحب‌نظران حوزه کودک و نوجوان اولویت‌های پژوهشی این مجموعه را اعلام کرد.


به گزارش مهر، در این اولویت‌بندی دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و سابقه‌ پژوهشی برای متقاضیان اجرای طرح‌های پژوهشی از شرایط اصلی پاسخ‌گویی به این فراخوان اعلام شده است.

بر اساس این گزارش ارزیابی فعالیت‌های کتاب‌رسانی مراکز سیّار روستایی، شهری و کتاب‌خانه‌های پستی کانون و راه‌کارهای توسعه آن به عنوان یکی از اولویت‌های پژوهشی معرفی شده است.
همچنین ارزیابی شیوه تجهیز منابع کتاب‌خانه‌ای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از لحاظ تنوع، پاسخ‌گویی به نیازهای مخاطبان، به‌روز بودن و راه‌کارهای عملی توسعه آن و ارزیابی جامع معماری و فضا در کتاب‌خانه‌های کانون و ارایه الگوی مناسب عنوان‌های بعدی طرح‌های پژوهشی اعلام شده است. در عین‌حال ارزشیابی جامع تولیدات کانون شامل: کتاب، سرگرمی، فیلم و تئاتر، روش‌های توسعه و بهینه سازی فعالیت‌های مراکز فراگیر کانون و تدوین راهنمای جامع عملی برای ترویج کتاب‌خوانی اعضای مراکز از دیگر اولویت‌های طرح‌های پژوهشی کانون عنوان شده است، تدوین مبانی نظری و تجارب عملی هر یک از فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری، الگوی خط مشی نهادهای فرهنگی در ایران در قلمرو کانون و راه‌کارهای افزایش انگیزه‌های شغلی و تقویت همکاری کارکنان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز اولویت‌های پایانی اعلام‌ شده در این شیوه‌نامه است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور تحقق اهداف، برنامه‌ها، ماموریت‌های پژوهشی سازمان، و تعامل و همکاری با متخصصان، صاحب نظران و پژوهشگران فعال در حوزه‌های مرتبط با ماموریت‌های خود عنوان‌های اولویت‌های پژوهشی خود را اعلام و از پژوهشگران توان‌مند و علاقه‌مند در حوزه‌ی کودک و نوجوان دعوت به همکاری می‌کند.
مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی برای متقاضیان اواسط بهمن ۱۳۹۳ اعلام شده است و بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب عنوان پژوهشی و تکمیل فرم ارایه شده در سایت اینترنتی کانون این پیشنهاد‌ها را به نشانی الکترونیکی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.


کد مطلب: 28416

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/28416/اولویت-های-پژوهشی-کانون-پرورش-فکری-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir