کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرط تخفیف 20 درصدی شهریه برای دانشجویان دانشگاه آزاد

2 تير 1391 ساعت 6:56



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف 20 درصدی شهریه برای دانشجویان ممتاز دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در ترم‌های تحصیلی آینده دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش مهر، فرهاد دانشجو ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از 15خرداد تا 15 تیر ثبت نام برای انتقال دانشجویان به دانشگاه محل زندگیشان شروع خواهد شد و پیش بینی می شود که طی دو ماه، 200 هزار دانشجوی دختر به شهرهای محل زندگی خانواده یا همسرشان منتقل شوند.

دانشگاه آزاد هنوز آنطور که باید اسلامی نیست

وی افزود: در مسائل فرهنگی دچار معضلاتی زیادی هستیم و در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی، اسلامیت را به اسم خود دارد و لی هنوز آنطور که باید اسلامی نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این موضوع در دانشگاه دولتی و غیر انتفاعی نیز وجود دارد، اضافه کرد: به دلیل اینکه این دانشگاه نام آزاد اسلامی را دارد، باید الگویی برای تمام دانشگاه ها باشد و تا رسیدن به  نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم.

وی تاکید کرد: زمانی دانشگاه ها  اسلامی می شود که منابع، مراجع  و برنامه ریزی های درسی بر اساس علوم فقهی و اسلامی تدوین شود.

دانشجو ادامه داد: علاوه بر موارد بالا، وجود استادانی متعهد و به نیز ضروری است، زیرا اگر استاد تعهد لازم را نداشته باشد نمی توان توقع انتشار اسلامیت را در دانشگاه ها داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: به دانشجویان ممتاز رشته های کار شناسی و کار شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت نام در ترم  بعدی 20 درصد تخفیف داده می شود.

دانشگاه آزاد سه هزار میلیارد تومان بدهی دارد

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی  بیش از 300 هزار میلیارد تومان امکانات و 2 هزار میلیارد تومان سرمایه دارد، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همچنین سه هزار میلیارد تومان بدهی دارد که 2 هزار و 600 میلیارد تومان این بدهی مربوط به بانک ها است.

دانشجو در این باره گفت: اگرچه برای آغاز کار این مبلغ بدهی بسیار زیاد است اما می توان این بدهی را با برنامه ریزی های دقیق پرداخت کرد.

وی در پایان اظهار داشت: در بحث کیفیت پژوهشی به دنبال ایجاد قطب ها و آزمایشگاه های علمی هستیم تا دانشمندان و دانش پژوهان در تمام دانشگاه های کشور بتوانند از این طریق دسترسی بیشتری را به یافته ها و علم روز داشته باشند.




کد مطلب: 12055

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12055/شرط-تخفیف-20-درصدی-شهریه-دانشجویان-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir