کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شاخص‌هاي بارز دفترچه سوالات كنكور91/توزيع دفترچه‌هاي رنگي!

6 تير 1391 ساعت 9:19


معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام توزيع بسته‌هاي رنگي مختلف دفترچه سوالات در ميان داوطلبان كنكور 91، گفت‌: بسته‌هاي دفترچه سوالات كنكور با رنگ‌هاي مختلف و بر اساس گروه آزمايشي در ميان داوطلبان توزيع مي‌شود.

به گزارش ميگنا، سيد جلال طباطبايي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه دفترچه‌ سوالات و پاسخنامه گروه‌هاي آزمايشي پنجگانه در بسته‌هاي رنگي نايلوني متفاوت بسته‌بندي شده‌اند، اظهاركرد: دفترچه‌هاي آزمايشي گروه آزمايشي رياضي و فني در بسته‌هاي قرمز، هنر در بسته‌هاي نارنجي، علوم تجربي در بسته‌هاي سبز، زبان‌ در بسته‌هاي صورتي و علوم انساني در بسته‌هاي آبي رنگ بسته‌بندي شده‌اند.

وي با بيان اينكه دفترچه‌هاي عمومي و اختصاصي به همراه پاسخنامه به صورت شخصي سازي شده براي هر داوطلب در بسته نايلوني قرار مي‌گيرد، تصريح كرد: اين بسته‌ها پلمپ شده است و اگر در بسته‌اي باز باشد مخازن حق قبول كردن آن را ندارند.

وي با اشاره به شخصي سازي دفترچه‌هاي عمومي و اختصاصي در آزمون سراسري، گفت: در هر دفترچه كليه مشخصات داوطلبي اعم از نام و نام خانوادگي، عكس، شماره داوطلبي و محل حوزه برگزاري درج شده است.

طباطبايي در خاتمه با بيان اينكه شخصي سازي و تنوع سوالات در كليه گروه‌هاي آزمايشي اجرا شده است، اظهار كرد: تنوع دفترچه‌ها موجب ارتقاي امنيت و جلوگيري از هرگونه تخلف در آزمون مي‌شود.

به گزارش ايسنا، فرايند برگزاري آزمون سراسري 91 از روز پنجشنبه 8 تير با شركت بيش از يك ميليون داوطلب برگزار مي‌شود و طي آن آزمون گروه آزمايشي علوم رياضي و فني در صبح روز پنج شنبه 8 تيرماه، گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر روز پنجشنبه هشتم تيرماه، آزمون گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح روز جمعه 9 تيرماه، آزمون گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي در بعد از ظهر روز جمعه 9 تيرماه و گروه آزمايشي علوم انساني در روز صبح شنبه 10 تيرماه در سراسر كشور به صورت متمركز برگزار مي‌شود.


کد مطلب: 12178

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12178/شاخص-هاي-بارز-دفترچه-سوالات-كنكور91-توزيع-دفترچه-هاي-رنگي

میگنا
  https://www.migna.ir