جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ / ۰۹:۱۹
کد مطلب: 12178
۰

شاخص‌هاي بارز دفترچه سوالات كنكور91/توزيع دفترچه‌هاي رنگي!

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام توزيع بسته‌هاي رنگي مختلف دفترچه سوالات در ميان داوطلبان كنكور 91، گفت‌: بسته‌هاي دفترچه سوالات كنكور با رنگ‌هاي مختلف و بر اساس گروه آزمايشي در ميان داوطلبان توزيع مي‌شود.

به گزارش میگنا، سيد جلال طباطبايي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه دفترچه‌ سوالات و پاسخنامه گروه‌هاي آزمايشي پنجگانه در بسته‌هاي رنگي نايلوني متفاوت بسته‌بندي شده‌اند، اظهاركرد: دفترچه‌هاي آزمايشي گروه آزمايشي رياضي و فني در بسته‌هاي قرمز، هنر در بسته‌هاي نارنجي، علوم تجربي در بسته‌هاي سبز، زبان‌ در بسته‌هاي صورتي و علوم انساني در بسته‌هاي آبي رنگ بسته‌بندي شده‌اند.

وي با بيان اينكه دفترچه‌هاي عمومي و اختصاصي به همراه پاسخنامه به صورت شخصي سازي شده براي هر داوطلب در بسته نايلوني قرار مي‌گيرد، تصريح كرد: اين بسته‌ها پلمپ شده است و اگر در بسته‌اي باز باشد مخازن حق قبول كردن آن را ندارند.

وي با اشاره به شخصي سازي دفترچه‌هاي عمومي و اختصاصي در آزمون سراسري، گفت: در هر دفترچه كليه مشخصات داوطلبي اعم از نام و نام خانوادگي، عكس، شماره داوطلبي و محل حوزه برگزاري درج شده است.

طباطبايي در خاتمه با بيان اينكه شخصي سازي و تنوع سوالات در كليه گروه‌هاي آزمايشي اجرا شده است، اظهار كرد: تنوع دفترچه‌ها موجب ارتقاي امنيت و جلوگيري از هرگونه تخلف در آزمون مي‌شود.

به گزارش ايسنا، فرايند برگزاري آزمون سراسري 91 از روز پنجشنبه 8 تير با شركت بيش از يك ميليون داوطلب برگزار مي‌شود و طي آن آزمون گروه آزمايشي علوم رياضي و فني در صبح روز پنج شنبه 8 تيرماه، گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر روز پنجشنبه هشتم تيرماه، آزمون گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح روز جمعه 9 تيرماه، آزمون گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي در بعد از ظهر روز جمعه 9 تيرماه و گروه آزمايشي علوم انساني در روز صبح شنبه 10 تيرماه در سراسر كشور به صورت متمركز برگزار مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود،همان فرصت هایی است که توسط افراد عجوا رها می شود